آتش سوزی در تالاب بین المللی شادگان ، دلیل حریق، بی احتیاطی

به گزارش مجله تور مالزی، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از مهار آتش سوزی در تالاب بین اللملی شادگان اطلاع داد.

آتش سوزی در تالاب بین المللی شادگان ، دلیل حریق، بی احتیاطی

محمدجواد اشرفی اظهار کرد: امروز (5 فروردین ماه) متأسفانه شاهد این بودیم که بر اثر بی احتیاطی، قسمتی از تالاب بین المللی شادگان دچار آتش سوزی شد که با یاری همکاران اداره حفاظت محیط زیست شادگان توانستیم قبل از سرایت آتش به بخش های دیگر و توسعه در تالاب آن را مهار و خاموش کنیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، وی اضافه نمود: این آتش سوزی احتمالا در اثر بی احتیاطی گردشگران و یا صیادان غیر مجاز در منطقه اتفاق افتاده است.

اشرفی ضمن تاکید بر حضور مستمر محیط بانان در ایام نوروز در تمام منطقه ها حفاظت شده، گفت: تمام محیط بانان استان خوزستان در حالت آماده باش هستند و کار پایش و گشت و کنترل را به صورت مستمر انجام می دهند.

وی اضافه نمود: از گردشگران می خواهیم در زمان حضور در محیط های طبیعی از روشن کردن آتش خودداری نمایند و در صورت احتیاج، قبل از ترک محل از خاموش بودن کامل آتش و خاکستر اطمینان داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن تاکید بر حفاظت از محیط زیست از مردم استان خواست در حفاظت از انفال الهی به محیط بانان یاری و از رهاسازی زباله در محیط های طبیعی خودداری نمایند و پسماندها را در کیسه جمع آوری نمایند و به مکان مناسب انتقال دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2002

به "آتش سوزی در تالاب بین المللی شادگان ، دلیل حریق، بی احتیاطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در تالاب بین المللی شادگان ، دلیل حریق، بی احتیاطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید