آغاز قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو

به گزارش مجله تور مالزی، در پی جلسه نهم خردادماه کمیته خودرو با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دو شرکت ایران خودرو و سایپا، مقرر شد برای اطمینان بخشی به افکار عمومی در صحت و دقت قرعه کشی، نهاد های نظارتی و رسانه ها در همه مراحل قرعه کشی فرآیند پیش فروش محصولات دو خودروساز حضور داشته باشند.

آغاز قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه کشی پیش فروش یک ساله 45 هزار دستگاه محصولات ایران خودرو در 12 مدل با حضور نهاد های نظارتی و مدیران ارشد ایران خودرو در سالن همایش های شرکت ساپکو در حال برگزاری است.

پس از انتها قرعه کشی و تایید نهایی توسط نهاد های نظارتی، اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک و همچنین سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

در طرح مذکور، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر بـرای همـه متقاضـیان خـودرو، حـذف دلالان و واسطه گران از بازار و رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی، محدودیت هایی را به اجرا گذاشت.

پس از برگزاری قرعه کشی، منتخبان از روز یکشنبه 25 خرداد به مدت سه روز فرصت واریز پیش پرداخت اولیه را دارند و در صورت واریز نکردن وجه، افراد رزرو جایگزین می شوند.

شماره 096440 مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو جوابگوی پرسش های متقاضیان درباره پیش فروش یک ساله ایران خودرو است.

اطلاعات همه مشتریان در سیستم ثبت شده و دارای کد پیگیری است.

خودرو های پیش فروش شده

در این برنامه پیش فروش، خودروی پژو پارس ال. ایکس با موتور تی. یو 5 با پیش پرداخت علی الحساب 399 میلیون ریالی، پژو 206 تیپ 2 با پیش پرداخت علی الحساب 359 میلیون ریالی، پژو 207 آی دستی با پیش پرداخت علی الحساب 505 میلیون ریالی و دنا پلاس با پیش پرداخت علی الحساب 539 میلیون ریالی ارائه شده که موعد تحویل همه این خودرو ها بهمن 99 تا خرداد 1400 است.

همچنین پژو 405 بنزینی اس. ال. ایکس با پیش پرداخت علی الحساب 342 میلیون ریالی و پژو 206 صندوق دار (وی 8) با پیش پرداخت علی الحساب 429 میلیون ریالی عرضه شده که موعد تحویل آن ها آبان تا اسفند 99 است.

در این طرح، همچنین سمند ال. ایکس ای اف 7 بنزینی با پیش پرداخت علی الحساب 327 میلیون ریالی و دنا معمولی با پیش پرداخت علی الحساب 472 میلیون ریالی موجود است که موعد تحویل آن ها اردیبهشت و خرداد 1400 ذکر شده است.

برپایه این طرح، سورن ای. ال. ایکس با پیش پرداخت علی الحساب 426 میلیون ریالی 400 و رانا پلاس با پیش پرداخت علی الحساب 374 میلیون ریالی با موعد تحویل مهر 99 تا خرداد 1400 عرضه شده است.

شایان ذکر است سمند ال. ایکس با پیش پرداخت علی الحساب 317 میلیون ریالی و پژوپارس سال با پیش پرداخت علی الحساب 384 میلیون ریالی، هر دو با موعد تحویل بهمن و اسفند 99 عرضه شده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1010

به "آغاز قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید