آماده سازی سالن ورزشی تختی اورمیه برای مقابله با کرونا کذب و شایعه است

به گزارش مجله تور مالزی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:آماده سازی سالن ورزشی تختی اورمیه برای مقابله با کرونا کذب و شایعه است.

آماده سازی سالن ورزشی تختی اورمیه برای مقابله با کرونا کذب و شایعه است

به گزارش خبرنگار عصر امروز بعضی صفحات شبکه های مجازی با انتشار عکسی غیر واقعی و نسبت دادن آن به شهر ارومیه باعث ایجاد جو روانی و نگرانی های مردم شدند.

کیومرث پورایراندوست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار با تکذیب خبر آماده سازی سالن ورزشی تختی اورمیه برای مقابله با کرونا گفت: در هیچ یک از اماکن ورزشی استان چنین اتفاقی رخ نداده است و این عکس مربوط به استان آذربایجان غربی نیست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان پیرو ابلاغیه های ستاد ملی مدیریت و پیشگیری از کرونا و هماهنگی های ستاد استانی با تمام قدرت و امکانات در صورت احتیاج در خدمت مردم و جامعه پزشکی است، ولی تا به امروز چنین درخواستی از ما نشده است.

پوراندوست گفت: در شرایط فعلی باید بیش از پیش آرامش به مردم تزریق گردد و انتشار چنین عکس ها و خبر های نادرستی باعث نگرانی مردم خواهد بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در سرانجام گفت: همه ما با همدلی و رعایت نکات بهداشتی و اصول پیشگیرانه به لطف الهی کرونا را شکست خواهیم داد.

ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 817

به "آماده سازی سالن ورزشی تختی اورمیه برای مقابله با کرونا کذب و شایعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی سالن ورزشی تختی اورمیه برای مقابله با کرونا کذب و شایعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید