اختصاص 110 هزار تومان از حقوق امدادگران کمیته امداد برای یاری به اقشار آسیب دیده از کرونا

به گزارش مجله تور مالزی، امدادگران کمیته امداد با مشارکت در رزمایش ملی بخشش ایرانیان، 110 هزار تومان از حقوق خود را برای یاری به اقشار آسیب دیده از کرونا اختصاص دادند.

اختصاص 110 هزار تومان از حقوق امدادگران کمیته امداد برای یاری به اقشار آسیب دیده از کرونا

به گزارش خبرنگاران، نخستین جلسه رزمایش ملی بخشش ایرانیان با هدف آنالیز راهکارها و جذب حداکثری یاری های مردمی و خیران و نیکوکاران، روز گذشته (آدینه 22 فروردین ماه) در کمیته امداد تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور مدیران ارشد کمیته امداد برگزار گردید، حسین صمصامی، قائم مقام کمیته امداد ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و توجه ویژه ایشان به همدلی و یاری مومنانه به احتیاجمندان به خصوص درهمه گیری ویروس کرونا، به نتایج این جلسه پرداخت و گفت: زمینه های جلب مشارکت مردم و خیران برای ارائه یاری به اقشار آسیب دیده از کرونا آنالیز و چارچوب های کلی در این خصوص ترسیم شد. همچنین زیرساخت ها و تجهیزات فناوری مورد احتیاج برای استفاده خیران در این پویش، مورد ارزیابی و بازبینی نهاده شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد در گام نخست شناسایی افراد واجد شرایط برای دریافت یاری ها را در دستور کار قرار داده و نرم افزار جامع و بانک اطلاعاتی اقشار آسیب دیده از کرونا در دست طراحی نهاده شده است.

صمصامی تاکید نمود: به منظور پایدارسازی شرایط احتیاجمندان و ایجاد توانمندسازی با استفاده از یاری های مردم نیکوکار، نقشه کامل اجرایی و عملیاتی رزمایش بخشش ایرانیان از سوی کمیته امداد در دست آنالیز نهاده شده و نتایج آن در ستادی با مشارکت تمامی دستگاه های تحت امر رهبر معظم انقلاب، پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارکنان خدوم کمیته امداد همیشه در صف مقدم یاری به احتیاجمندان قرار دارند، گفت: در پی اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در کمیته امداد، امدادگران این نهاد با اهدای مبلغ 110 هزار تومان از حقوق خود برای یاری به اقشار احتیاجمند و آسیب دیده از کرونا موافقت کردند و با این اقدام، رزمایش بخشش ایرانیان کلید خورد تا به برکت صدقه سلامتی صاحب الزمان (عج)، با مشارکت مردم و توجهات ویژه خداوند متعال، هرچه زودتر بلا و بیماری از مردم عزیز ایران اسلامی برطرف شده و غم و اندوه از دل ها زدوده گردد.

براساس گزارش روابط عمومی کمیته امداد، صمصامی در سرانجام روش های مشارکت مردم نیکوکار در رزمایش بخشش ایرانیان را بیان کرد و اضافه نمود: شماره حساب های 0103333333000 و 3333 نزد بانک ملی و همچنین شماره کارت 6037997900001000 برای جمع آوری یاری های مردم خیر و نوعدوست کشورمان پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 906

به "اختصاص 110 هزار تومان از حقوق امدادگران کمیته امداد برای یاری به اقشار آسیب دیده از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 110 هزار تومان از حقوق امدادگران کمیته امداد برای یاری به اقشار آسیب دیده از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید