استاندار توکیو: مردم 3 روز یکبار ازخانه خارج شوند آخرین شرایط مبتلایان به کرونا در دنیا

به گزارش مجله تور مالزی، با اعلام شرایط اضطراری در شهرهای مختلف ژاپن، توکیو پایتخت این کشور از مردم خواسته است سه روز یکبار برای خرید از خانه خارج شوند.

استاندار توکیو: مردم 3 روز یکبار ازخانه خارج شوند آخرین شرایط مبتلایان به کرونا در دنیا

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خانم یوریکو کویکه فرماندار توکیو روز آدینه تاکید نمود مردم نباید زیاد به فروشگاه ها بروند در جریان اجرای طرح فاصله گذاری و برای جلوگیری از ازدیاد جمعیت در مراکز فروش، این کار هر سه روز یک بار صورت گیرد.

همزمان دولت ژاپن تاکید نموده است جمعیت زیاد در بعضی از فروشگاه ها و مراکز خرید بخصوص در نواحی مرکزی شهرهای عظیم باعث شیوع بیشتر کرونا شده است.

فرماندار توکیو در گفت و گویی اضطراری با مردم اضافه نمود: مراکز خرید هم باید کوشش نمایند تا با برنامه های ریزی های ویژه از حضور جمعیت زیاد جلوگیری نمایند.

در اوزاکا دیگر منطقه ژاپن به فروشگاه ها اعلام شده است بخشی از زمان کار خود را برای خرید سالمندان اختصاص دهند تا خطر ابتلا به کرونا برای آنها کاهش یابد.

خانم کوئیکه طرح ارائه یاری نقدی در صورت تعطیلی موقت تمام فروشگاه ها در مراکز خرید را اعلام نمود.

او دوره 12 روزه از 25 آوریل تا شش مه را دوره در خانه ماندن برای نجات جان مردم معین کرد. این دوره ایام تعطیلات بهاره موسوم به هفته طلایی را شامل می گردد.

استاندار توکیو گفت که استانداری بیش از پیش از کسب و کارها خواهد خواست تا فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورند و مردم هم در طول این ایام در خانه های خود بمانند.

بعضی از منتقدان خانم یوریکو گفته اند که چنین درخواست هایی مساعد نیست بلکه باعث وحشت بیشتر مردم می گردد و آنها بیش از گذشته به فروشگاه ها هجوم می آورند.

با این وصف آبه شینزو نخست وزیر ژاپن می گوید که در شرایط اضطرای مردم باید در خانه بمانند و 80 درصد از ارتباطات مردمی را کاهش دهند.

در 24 ساعت گذشته 134 نفر دیگر در توکیو کرونا گرفته اند و شمار مبتلایان در پایتخت به 3 هزار و 572 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت ژاپن می گوید که در روز گذشته ،پنجشنبه، بیش از 430 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و 29 مورد فوت گزارش شده است با این احتساب شمار کل موارد ابتلا به بیش از 12 هزار مورد می رسد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 842

به "استاندار توکیو: مردم 3 روز یکبار ازخانه خارج شوند آخرین شرایط مبتلایان به کرونا در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار توکیو: مردم 3 روز یکبار ازخانه خارج شوند آخرین شرایط مبتلایان به کرونا در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید