استقبال از بازی پرندگان خشمگین در دوران کرونا

به گزارش مجله تور مالزی، شرکت روویو اینترتینمنت که سازنده مجموعه بازی موبایلی پرندگان خشمگین است، از رشد 160 درصدی سود عملیاتی سه ماهه دوم خود به دلیل کشش بیشتر کاربران به سوی بازیهای ویدیویی در شرایط قرنطینه کووید 19 اطلاع داد.

استقبال از بازی پرندگان خشمگین در دوران کرونا

کاتی لوورانتا، مدیرعامل شرکت روویو اینترتینمنت در بیانیه ای اظهار کرد که این شرکت تحت تاثیر عملکرد قوی بازیهای کلیدی خود، به رکورد بالای درآمد بازی رسیده است. تاثیر کلی پاندمی کووید 19 که در سطح بالاتر دانلودها، شمار کاربران روزانه فعال و مشارکت کاربران در بازی قابل مشاهده بود، در اواخر آوریل به اوج رسید.

سود عملیاتی این شرکت فنلاندی که در سال 2017 سهامش را در بورس عرضه کرد، به 13.8 میلیون یورو افزایش یافت اما درآمدش به دلیل درآمد کمتر فیلمها، 3.6 درصد کاهش پیدا کرد و به 69.2 میلیون یورو رسید.

درآمد این شرکت از پرندگان خشمگین 28.8 میلیون یورو بود که 15 درصد نسبت به سه ماهه اول افزایش داشت.

این شرکت عملکرد بهبود یافته خود را به دلیل مشارکت بیشتر کاربران در بازیها و همچنین هزینه های کمتر بازاریابی خاطرنشان کرد.

بر اساس گزارش رویترز، روویو در اوت سال 2019 دنباله ای برای فیلم پیروز پرندگان خشمگین منتشر کرد اما درآمد فیلمش در سه ماهه دوم سال 2020 کاهش یافت. با این حال روویو خاطرنشان کرد فیلم پرندگان خشمگین 2 یکی از پربیننده ترین فیلمهای نت فلیکس در بهار بوده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1125

به "استقبال از بازی پرندگان خشمگین در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از بازی پرندگان خشمگین در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید