اسکوچیچ: همواره به دنبال بازی هایی هستیم که پاسخ خوبی به نیازهای تیم ملی بدهد، به بازیکنانم اعتماد و اعتقاد پایدار دارم

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که کادر فنی این تیم همواره به دنبال دیدارهای محبت آمیز ای بوده است که پاسخ خوبی به احتیاج های تیم ملی بدهد.

اسکوچیچ: همواره به دنبال بازی هایی هستیم که پاسخ خوبی به نیازهای تیم ملی بدهد، به بازیکنانم اعتماد و اعتقاد پایدار دارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ در آستانه اردوی آبان ماه تیم ملی فوتبال ایران و ملاقات محبت آمیز مقابل بوسنی و هرزگوین گفت: تیم ملی همواره برای محک های مناسب آماده است و حتی در روزهای سخت و سخت شیوع ویروس کرونا هم کارمان را متوقف نمی کنیم. در اردوی آبان و متعاقب اردوی ماه گذشته، به دنبال حریف سرسختی بودیم که بتواند به ما یاری کند.

وی ادامه داد: همواره به دنبال بازی هایی هستیم که پاسخ خوبی به نیازهای مان بدهد و قصد نداریم با مسابقه ای که یاریی به تیم ملی نمی کند، وقت مان را تلف کنیم. برگزاری ملاقات با بوسنی قطعاً در این جهت طراحی شد و من از این بابت خوشحالم. تأکید می کنم بازی بسیار مهمی در ملاقات برابر بوسنی داریم و تمرکز کادر فنی و بازیکنان تیم به شکل کامل بر این موضوع استوار خواهد بود که از این کمپ و این مسابقه مهم، نهایت بهره را ببریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم ملی درباره عدم دعوت از چند بازیکن شاخص توضیح داد: برای اردوی آبان بعضی مسائل جهت دعوت از بعضی بازیکنان داشتیم که در نهایت باعث شد شاهد عدم حضور آنها باشیم. سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا دنیابخش، مهدی ترابی، علی کریمی و محمد محبی از جمله نفراتی بودند که قصد داشتیم در این اردو از حضور آنها استفاده کنیم، اما همان طور که گفتم این موضوع به دلایل مختلف رخ نداد. با این وجود من بر این باورم که تیم بسیار خوبی داریم و به بازیکنانی که در بوسنی همراه مان هستند، اعتماد و اعتقاد استوار داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1252

به "اسکوچیچ: همواره به دنبال بازی هایی هستیم که پاسخ خوبی به نیازهای تیم ملی بدهد، به بازیکنانم اعتماد و اعتقاد پایدار دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: همواره به دنبال بازی هایی هستیم که پاسخ خوبی به نیازهای تیم ملی بدهد، به بازیکنانم اعتماد و اعتقاد پایدار دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید