انتقاد از تغییرات زیاد در استقلال، هیات مدیره تکرای و بی اثر شده!

به گزارش مجله تور مالزی، حسین فرزامی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص اضافه شدن دو عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال و استعفای کامران منزوی گفت: متاسفانه در دو، سه سال گذشته تغییرات در هیات مدیره استقلال زیاد بوده و می توان گفت به نوعی تکراری شده است. افراد متفاوتی به هیات مدیره اضافه می شوند بعضی ها خیلی زود استعفا می دهند اما در مجموع این تغییرات نتیجه و خروجی مثبتی برای استقلال نداشته است.

انتقاد از تغییرات زیاد در استقلال، هیات مدیره تکرای و بی اثر شده!

وی ادامه داد: باید کسانی در هیات مدیره باشند که واقعاً دلسوز استقلال بوده و عملکرد مثبتی داشته باشند اینکه هر شش ماه یک بار دو یا سه نفر اضافه شوند و بعد از مدت کوتاهی استعفا دهند جز ضرر به استقلال چیز دیگری نخواهد داشت.

فرزامی در خصوص استعفای منزوی هم گفت: او از مدت ها قبل استعفایش را اعلام نموده بود و خواهان این بود از هیات مدیره جدا گردد که بالاخره مورد موافقت نهاده شد و حالا باید منتظر بمانیم دو عضوی که جدیداً به هیات مدیره استقلال اضافه شده اند چه کاری می توانند برای باشگاه انجام دهند.

وی در خصوص صحبت های فرهاد مجیدی که گفته بود استقلال قهرمان جام حذفی خواهد شد و در لیگ قهرمانان هم پیروز می گردد، گفت: فرهاد از بازیکنان قدیمی و باتجربه استقلال است اگرچه در دو ملاقات گذشته اش مقابل فولاد و سایپا نتیجه خوبی نگرفته و از دو بازی تنها یک امتیاز به دست آورده اما اعتقاد دارم اگر آرامش داشته باشد می تواند به کارش با پیروزیت ادامه دهد. در خصوص حرف هایی هم که زده که تیم را قهرمان جام حذفی می نماید و یا در لیگ قهرمانان پیروز خواهد بود باید گفته هایش را عملی کند زیرا حالا با حرف هایی که زده انتظارات طرفداران از او بالا رفته و همه منتظرند ببیند مجیدی آیا می تواند گفته هایش را عملی کند یا خیر.

وی در انتها اظهار داشت: هنوز بعضی از بازیکنان استقلال در شرایط بدنی خوبی قرار ندارند و نمی توانند بازی هایی که قبل از تعطیلات لیگ انجام می دادند به نمایش بگذارند بنابراین کادر فنی و خصوصاً مربی بدنساز تیم نقش تاثیرگذاری در این شرایط دارند و امیدوارم بازیکنی چون قائدی که قبل از تعطیلی لیگ فوق العاده بود بتواند دوباره به شرایط آرمانی بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1068

به "انتقاد از تغییرات زیاد در استقلال، هیات مدیره تکرای و بی اثر شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از تغییرات زیاد در استقلال، هیات مدیره تکرای و بی اثر شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید