ایجاد اشتغال پایدار در حوزه جواهرات و سنگ های قیمتی مشهد

به گزارش مجله تور مالزی، معاون مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد گفت: حوزه طلا،جواهر و سنگ های قیمتی توان ایجاد اشتغال پایدار را در مشهد دارد.

ایجاد اشتغال پایدار در حوزه جواهرات و سنگ های قیمتی مشهد

به گزارش از ، محسن داودی معاون مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد در حاشیه جلسه کارگروه تخصصی طلا و جواهر گفت: شهرداری مشهد طی تفاهمنامه ای توسط استاندار خراسان رضوی به عنوان تعیین مالی شهرستان مشهد معین شده است، به همین منظور مساله یابی کردیم و یکی از مواردی که در شهر احساس کردیم ظرفیت خوبی دارد، بحث طلا و جواهر است که متوجه شده ایم به این صنف علی رغم ظرفیت بالایی که دارد متاسفانه بی توجهی شده است.

او اضافه کرد: در این جلسه بسیاری از صاحب نظران، مسائل و دغدغه خود را مطرح کردند که قرار بر این شد تا اتاق فکر تخصصی تشکیل داده وبه این صنف به منظور اختیارات وتوانمندی های تعیین مالی وشهرداری مشهد یاری کنیم.

معاون مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد در تشریح اتاق های فکر تخصصی، ادامه داد: بازنگری در دستورات و مقررات، تامین شبکه شتاب دهنده، تعریف فضاسازی جهت زیورآلات و کوشش برای شناسایی بازار و حمایت از حلقه های مرتبط با آن موضوعات ایی اتاق های فکر است و مقرر شد این جلسات کارگروه نیز تارفع مسائل و مسائل مطرح شده ورسیدن به اهداف پیش بینی شده به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی پایدار ادامه داشته باشد.

/ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 968

به "ایجاد اشتغال پایدار در حوزه جواهرات و سنگ های قیمتی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اشتغال پایدار در حوزه جواهرات و سنگ های قیمتی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید