بازیکن محبوب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را بهتر بشناسید خبرنگاران

به گزارش مجله تور مالزی، لیست جدید تیم ملی ایران برای بازی محبت آمیز با سوریه در شرایطی اعلام شد که کماکان خبری از وریا غفوری و رامین رضاییان نیست.

بازیکن محبوب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را بهتر بشناسید خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران مهدی تیکدری مدافع راست تراکتور تیم ملی گزینه جدید اسکوچیچ برای بازی در سمت راست خط دفاعی است که در غیاب صادق محرمی مصدوم دعوت شده است. این در حالی ست که احمد موسوی و دانیال اسماعیلی فر دو بازیکنی بودند که سال جاری در لیگ نمایش خوبی داشتند اما اسکوچیچ ترجیح داده سراغ مدافع راست تراکتور برود.

البته مهدی تیکدری در کنار خودش یک بازیکن همه کاره به اسم سیامک نعمتی می بیند. آچار فرانسه ای که قادر است در پُست های مدافع و هافبک راست بازی کند و به همین دلیل هم در لیست دراگان اسکوچیچ قرار گرفته است. سیامک نعمتی را می توان بازیکن مورد علاقه سرمربی کروات خواند که در فهرست های قبلی نیز توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده بود. او از معدود بازیکنانی است که می تواند در خط دفاع و هافبک آن هم دریک سطح خوب و تعیین بازی کند.

در روزهایی که سمت راست تیم ملی فاقد مهره های سرشناس و با تجربه بین المللی است سیامک نعمتی می تواند غنیمتی برای تیم دراگان اسکوچیچ باشد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1514

به "بازیکن محبوب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را بهتر بشناسید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن محبوب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را بهتر بشناسید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید