بخش خصوصی زمان بر شدن صدور مجوزهای کسب وکار را اعلام کند

به گزارش مجله تور مالزی، وزیر امور مالی و دارایی با بیان اینکه صدور مجوزهای مرتبط با کسب وکار نباید بیش از 3 روز بیشتر به طول بیانجامد، گفت: درحالی که در جهان بسیاری از کشورها شرایط را برای صدور مجوزهای کسب وکار به نحوی فراهم نموده اند که مجوزها، در کمتر از نیم روز صادر گردد، اما در ایران این فرایند به 75 روز می رسد که با راه اندازی این پنجره واحد انتظار داریم بتوانیم زمان را به شدت کاهش دهیم.

بخش خصوصی زمان بر شدن صدور مجوزهای کسب وکار را اعلام کند

فرهاد دژپسند در مراسم راه اندازی پنجره واحد فیزیکی صدور مجوز کسب وکار در اتاق تهران، اضافه نمود: با راه اندازی پنجره واحد فیزیکی صدور مجوز کسب وکار، مدت زمان 75 روزه به 3 روز کاهش یافته است و اگر بیش از سه روز فرایند به طول انجامید، فعالان مالی می توانند اعتراض نموده و شکایت نمایند؛ در این میان وزارت امور مالی و دارایی شکایت را پیگیری می نماید.

به گفته او متقاضیان دریافت مجوز کسب وکار می توانند شکایت های خود را به وسیله شماره تلفن 1866 اعلام نمایند، ضمن اینکه شرایط باید به گونه ای پیش رود که بتوان کار را به شکل بهتری اداره کرد.

دژپسند اظهار کرد: رهبر انقلاب در چندین سال شعار فراوری را برای نام گذاری سال ها در نظر گرفته اند که بر اساس آن، باید زمینه ای را فراهم کرد که اگر فردی می خواهد سرمایه گذاری کند با کمترین دغدغه ها روبرو باشد؛ این در حالی است که در کشورمان که با انواع تحریم ها روبرو است خودمان باید موانع فراوری را از بین ببریم.

او اعلام نمود: امروز سرمایه گذاری از نان شب برای ما مهم تر است و اگر می خواهیم سهم خود را از اقتصاد دنیا بیشتر کنیم باید کاری کنیم که سرمایه گذاری با سهولت انجام گردد.

به گزارش مهر، وزیر امور مالی و دارایی اضافه نمود: در این میان، سرمایه گذار نباید هیچ دغدغه ای داشته باشد و باید بداند که جهت آن قدر روان است که می تواند سرمایه خارجی جذب کند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1067

به "بخش خصوصی زمان بر شدن صدور مجوزهای کسب وکار را اعلام کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی زمان بر شدن صدور مجوزهای کسب وکار را اعلام کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید