برانکو شناخت خوبی از بازیکنان دارد، از من حمایت نشد

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، استادیوم آزادی تهران امروز سه شنبه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به سرانجام رسید. مهدی ترابی (54) برای پرسپولیس گلزنی کرد تا سرخپوشان به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود نمایند.

برانکو شناخت خوبی از بازیکنان دارد، از من حمایت نشد

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در سرانجام این مسابقه گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم اما نقطه تاریک این بازی غیبت تماشاگران بود. وقتی من برای گرم کردن به زمین آمدم به آقای پیروانی گفتم مگر قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار گردد و با شوخی به او گفتم با تعداد کمی در استادیوم حضور دارد می توانم به هر تماشاگر یک دست لباس بدهم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که شما در هفته های گذشته خوب بازی نکردید و نتیجه لازم را نگرفتید و همین مساله باعث نیامدن تماشاگران شده است، گفت: نباید چنین اتفاقی بیفتد، ما در طول سه سال گذشته هفت قهرمانی به دست آوردیم. یادم است زمانی که برانکو به پرسپولیس آمد با اینکه خوب بازی نمی کردند اما تماشاگران زیادی به استادیوم می آمدند، من از تماشاگران می خواهم در بازی های بعد ما را تنها نگذارند و حداقل طبقه اول را پر نمایند تا بتوانیم در کنار یکدیگر یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

دروازه بان پرسپولیس با انتقاد از رسانه ها در خصوص عدم پوشش خبر انتخابش به عنوان یکی از سه گزینه بهترین بازیکن سال آسیا و حضورش در هنگ کنگ برای حضور در مراسم بهترین ها، تاکید نمود: متاسفانه در این چند روز در سایت ها و روزنامه ها ندیدم کسی از من حمایت کند. من اولین دروازه بان ایرانی هستم که شاید بتوانیم بهترین بازیکن سال آسیا شوم و این افتخاری برای من و ایران خواهد بود، اما شما چنین حرکتی انجام ندادید و من از شما تعجب می کنم. من یک ایرانی هستم و اگر افتخاری به دست می آورم متعلق به همه است.انتظار داشتم رسانه ها بیشتر من را مورد حمایت قرار دهند.

بیرانوند در خصوص بحث حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی و برکناری مارک ویلموتس گفت: ویلموتس یک مربی باتجربه و بزرگ است، ما تمرینات خوبی با او انجام دادیم البته زمانی هم که کی روش به ایران آمد در بازی های اول نتایج قابل قبولی کسب نکرد اما هر چه از حضورش در ایران گذشت بهتر و بهتر شد و ما توانستیم بازی ها و نتایج قابل قبولی کسب کنیم. اعتقاد دارم فدراسیون باید در این خصوص منطقی عمل کند تا بتوانیم یک تیم ملی پیروز داشته باشیم.

وی ادامه داد: در خصوص برانکو هم باید بگویم او به نوعی یک ایرانی است که کاملا با فوتبال ما آشناست. او تک تک بازیکنان ایرانی را می شناسد و اگر وی قرار است سرمربی تیم ملی گردد این یک پوئن مثبت خواهد بود. البته جوابگوی همه این سوالات شخص رئیس فدراسیون است و او می تواند در این خصوص تصمیم بگیرد. ما بازیکن هستیم و به عنوان یک سرباز برای پیروزیت تیم ملی مان هر کاری که در توان داشته باشیم انجام خواهیم داد.

بیرانوند ادامه داد: من شنبه شب تهران را به مقصد هنگ کنگ ترک می کنم تا در مراسم برترین های آسیا باشم و فکر می کنم این برای من و فوتبال کشورمان یک افتخار بزرگ است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 581

به "برانکو شناخت خوبی از بازیکنان دارد، از من حمایت نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو شناخت خوبی از بازیکنان دارد، از من حمایت نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید