برنامه جدید دور یک هشتم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان

به گزارش مجله تور مالزی، پس از اینکه رئیس باشگاه لیون خبر از تاریخ جدید برای ملاقات برگشت تیمش برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان داد، آاس اقدام به انتشار تقویم جدید این بازی ها کرد.

برنامه جدید دور یک هشتم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش 3، با شیوع ویروس کرونا برگزاری بخشی از بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تعویق افتاد و هنوز زمان برگزاری آن معین نشده است. اما در روزهای اخیر بعضی کشورها مجوز برگزاری تمرینات را صادر نموده اند، به نظر می رسد حدود سه ماه دیگر نیز لیگ قهرمانان پیگیری خواهد شد.

روز گذشته ژان میشل آئولاس، رئیس باشگاه لیون مدعی شد بازی این تیم با یوونتوس در مرحله برگشت لیگ قهرمانان برای تاریخ هفت آگوست (17 مرداد) در تورین و پشت درهای بسته تایید شده است.

در پی انتشار این خبر، نشریه آاس خبر از برنامه جدید برای ادامه بازی ها داد. هنوز 4 بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به جامانده است. یوونتوس-لیون، منچسترسیتی-رئال مادرید، بارسلونا-ناپولی و بایرن مونیخ-چلسی. این 4 بازی روزهای شنبه و یکشنبه 17 و 18 مرداد به انجام خواهند رسید. برنده ها به لایپزیش،پی اس جی، آتالانتا و اتلتیکو ملحق خواهند شد.

دور رفت یک چهارم نهایی نیز خیلی زود و در 11 و 12 آگوست(22 و 23 مرداد) به انجام خواهند رسید و به فاصله سه روز نیز دور برگشت برگزار خواهد شد؛ 14 و 15آگوست.

برای دور رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، تاریخ های 18 و 19 آگوست(29 و 30 مرداد) و 21 و 22 آگوست(1 و 2 شهریور) در نظر گرفته شده است.

بازی فینال نیز روز 29 آگوست(8 شهریور) در استانبول خواهد بود.

  • جلسه یوفا برای معین تکلیف لیگ قهرمانان
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1174

به "برنامه جدید دور یک هشتم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه جدید دور یک هشتم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید