تاکید پکن بر لزوم همکاری چین و اتحادیه اروپا در دوران پسا کرونا

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران به نق از شینهوا، لیو هه (Liu He) معاون نخست وزیر چین، در جریان هشتمین دور مذاکرات مقامات ارشد پکن و بروکسل عنوان داشت که چین و اتحادیه اروپا باید دست در دست یکدیگر برای احیای اقتصاد دنیا پس از شیوع ویروس جدید کرونا کوشش نمایند.

تاکید پکن بر لزوم همکاری چین و اتحادیه اروپا در دوران پسا کرونا

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

چین و اتحادیه اروپا دیروز سه شنبه در جریان هشتمین دور مذاکرات مقامات ارشد دو طرف در زمینه موضوعات تجاری و اقتصادی بر سر ادامه گفتگوهای دوجانبه در خصوص احیا و رشد اقتصاد دنیا توافق کردند.

به همین دلیل قرار است مذاکرات دوجانبه درباره واکنش مشترک به شیوع بیماری همه گیر کووید 19، مسائل تجاری، اصلاح سازمان تجارت دنیای، اقتصاد دیجیتال و همکاری در حوزه خدمات اقتصادی و اخذ اقتصادیات انجام گردد.

هشتمین دور مذاکرات سطح بالای مقامات چین و اتحادیه اروپا به وسیله تماس ویدئویی و با شرکت لیو هو و والدیس دومبرووسکی معاون اجرایی رئیس کمیسیون اروپا انجام شد.

پکن و بروکسل در جریان مذاکرات روز سه شنبه خود همچنین بر لزوم تقویت درک متقابل، اعتمادسازی و تقویت اعتماد در بازار و ارتقای همکاری های تجاری و اقتصادی بین اتحادیه اروپا و چین در دوران پساکرونا تاکید کردند.

دو طرف توافق کردند که فرایند مذاکرات دوجانبه بر سر توافق جامع سرمایه گذاری را تسریع نمایند. از سوی دیگر چین و اتحادیه اروپا قرار است در زمینه پیشگیری از ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا و فراوری واکسن بیماری کووید 19 با یکدیگر همکاری نمایند.

مذاکرات روز سه شنبه اتحادیه اروپا با چین در حالی انجام شد که این اتحادیه در نظر دارد در واکنش به اجرای قانون امنیتی جدید در هنگ کنگ محدودیت هایی را به اجرا بگذارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1095

به "تاکید پکن بر لزوم همکاری چین و اتحادیه اروپا در دوران پسا کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید پکن بر لزوم همکاری چین و اتحادیه اروپا در دوران پسا کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید