تداوم اعتراضات ضد آمریکایی در حومه دیرالزور

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رای الیوم، منابع سوری اعلام کردند که شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا قسد در واکنش به گسترش دامنه تظاهرات علیه قسد و نیروهای اشغالگر آمریکا، شهرک های الشحیل ،البصیره، الحوایج و ذیبان در حومه دیر الزور را محاصره کردند و مانع ورود و خروج اهالی از این شهرک ها شدند.

تداوم اعتراضات ضد آمریکایی در حومه دیرالزور

منابع مذکور افزودند:شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا قسد برای مهار تظاهرات در حومه دیر الزور شهرک های الشحیل ،البصیره، الحوایج و ذیبان در حومه دیر الزور را محاصره کردند و ورودی این شهرک را نیز بستند.

به گفته این منابع، دامنه اعتراضات و تظاهرات علیه شبه نظامیان قسد در روستاها و شهرک های ذیبان و جدید عکیدات وجدید بکاره والطیانه والصبحه و أبو النتیل و الشحیل و شنان در حومه دیرالزور گسترش یافته است.

این منابع بیان کردند: نیروهای مورد حمایت آمریکا روز گذشته به سوی تظاهرات کنندگان آتش گشودند. ساکنان هم بر سلاح و خودرو این شبه نظامیان وابسته به آمریکا مسلط شده و شماری از این نیروها را هم به اسارت گرفته اند.

منابع سوری اعلام کردند: نیروهای کمکی از شهر الشدادی، شهرک های السوسه، الباغوز و میدان نفتی عمر که مقر اصلی اشغالگران آمریکایی است به منطقه محل اعتراضات آمده و بالگردها و جنگنده های اشغالگران آمریکایی بر فراز آسمان منطقه به پرواز درآمده اند.

به گفته منابع سوری، نیروهای مورد حمایت آمریکا یعنی قسد از حسکه نیروهای کمکی به کانون اعتراضات در حومه دیرالزور اعزام کرده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1109

به "تداوم اعتراضات ضد آمریکایی در حومه دیرالزور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم اعتراضات ضد آمریکایی در حومه دیرالزور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید