ترامپ به دنبال تشکیل یک حزب جدید است

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، وال استریت ژورنال به نقل از چند منبع مطلع گزارش داد که دونالد ترامپ، مردی که تا ساعاتی دیگر عنوان ریاست جمهوری آمریکا را واگذار خواهد نمود، طی روزهای گذشته با مشاورانش درباره تشکیل یک حزب سیاسی جدید، صحبت نموده است.

ترامپ به دنبال تشکیل یک حزب جدید است

گفته می گردد که ترامپ می خواهد نام این حزب جدید را حزب میهن پرست بگذارد.

اینکه ترامپ تا چه اندازه برای واقعیت بخشیدن به این ایده که مستلزم زمان و هزینه زیادی است جدیت به خرج خواهد داد؛ هنوز تعیین نیست. اما او هواداران زیادی دارد که بسیاری از آنها مردم معمولی هستند که تا پیش از ریاست جمهوری او، چندان هم به مسائل حزب جمهوریخواه اهمیت نمی دادند.

اما احزاب سوم معمولا با اقبال خوبی در انتخابات های عمومی روبرو نمی شوند. از سوی دیگر، هرگونه کوشش برای تشکیل یک حزب جدید که به ریزش شماری از هواداران حزب جمهوریخواه منجر گردد؛ با مخالفت شدید جمهوریخواهان روبرو خواهد شد.

حمله هواداران ترامپ به کنگره آمریکا که در تاریخ 6 ژانویه (17 دی) رخ داد؛ نه تنها نشانه دو قطبی شدن جامعه آمریکا بلکه نشانه ازهم گسیختگی شدید در داخل حزب جمهوریخواه نیز هست که می تواند تاثیر زیادی بر آینده این حزب داشته باشد.

ترامپ از بابت اینکه اعضای بلندپایه حزب جمهوریخواه از ادعای او مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات 2020 حمایت نکرده و آرای الکترال جو بایدن را به چالش نکشیدند؛ دلخور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1412

به "ترامپ به دنبال تشکیل یک حزب جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به دنبال تشکیل یک حزب جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید