تمدید مهلت ارسال آثار بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت تا 10 تیرماه

به گزارش مجله تور مالزی، مهلت ارسال آثار به بخش خیابانی و محیطی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت تا دهم تیرماه تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت تا 10 تیرماه

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت، داریوش نصیری مدیر بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت گفت: با توجه به درخواست های مکرر همکارانم و هنرمندان حوزۀ تئاتر خیابانی و محیطی و با هماهنگی ستاد برگزاری و اجرایی جشنوارۀ هفدهم، مهلت ارسال آثار در این بخش تا دهم تیرماه تمدید شد، تا فعالان و هنرمندان تئاتر خیابانی در سراسر کشور بتوانند طرح های نیمه تمام خود را تکمیل و از طریق سایت جشنواره به نشانی www.rtfestival.ir ارسال کنند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه نزدیک به دو دهه از فراگیری و انتشار شعار تئاتر برای همه می گذرد، همگان دریافته اند که یکی از پرمخاطب ترین و جذاب ترین عرصه ها و صحنه ها برای ظهور و بروز هنر نمایش، تئاتر خیابانی و محیطی است که توانسته است با کمترین امکانات و لوازم و با تکیه بر خلاقیت ها و استعداد های ذاتی، تئاتر را به معنی واقعی کلمه به میان جامعه بیاورد.

نصیری دربارۀ ویژگی جشنوارۀ سال جاری گفت: بخش خیابانی و محیطی جشنوارۀ مقاومت سال جاری ویژگی جذابی دارد؛ این ویژگی و خصیصۀ شاخص همان طور که در فراخوان جشنواره درج شده این است که با تدبیر سیاست گذاران و تیم اجرایی جشنواره، مقرر شده است که آثار برگزیدۀ جشنواره توسط داوران این فستیوال، اجرای عمومی داشته باشند و این موضوع اهمیت کار هنرمندان تئاتر خیابانی و همچنین ارزش گذاری هیأت اجرایی این جشنواره به بخش مهم و تأثیر گذار خیابانی و محیطی را نشان می دهد. امیدوارم با حضور آثار ارزشمند هنرمندان و فعالان نمایش های خیابانی و محیطی، شاهد برگزاری اجراهایی باشکوه و پررونق در این بخش از جشنواره باشیم.

مدیر بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت در سرانجام خاطرنشان کرد: با مشورت ها و دریافت نقطه نظرات اساتید و پیشکسوتان این حوزه که تا به امروز با بنده در ارتباط بوده اند و با تعامل سازنده با نهادها و ارگان های فعال در این بخش، امیدواری بسیاری دارم که این بخش نسبت به دوره های قبلی پرشورتر و گرم تر برگزار گردد. مجدداً از دوستان و همکارانم که در این بخش فعال هستند دعوت می کنم که با حضور گرم و مؤثر خود، ما را در برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره یاری رسانند.

هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاترمقاومت، به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری با دبیری حمید نیلی برگزار خواهد شد.

4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1045

به "تمدید مهلت ارسال آثار بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت تا 10 تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت تا 10 تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید