توضیحات مهم روحانی درباره پرداخت به موقع حقوق و یارانه ها

به گزارش مجله تور مالزی، رئیس جمهوری گفت: ما به مردم خودمان قول دادیم که آمریکا در طرح شکست ملت در بخش مالی ناموفق خواهد بود و این کار را هم انجام می دهیم.

توضیحات مهم روحانی درباره پرداخت به موقع حقوق و یارانه ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رئیس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت تاکید نمود که ما به مردم عزیزمان قول دادیم که در شرایط تحریم تسلیم نمی شویم و به این قولمان عمل کردیم. ما به مردم خودمان قول دادیم که آمریکا در طرح شکست ملت در بخش مالی ناموفق خواهد بود و این کار را هم انجام می دهیم.

حسن روحانی یادآور شد: ما حقوق کارمند، کارگر و بازنشسته را سر موقع پرداخت کردیم، اوراق و یارانه ها و بسته های حمایتی را به موقع پرداخت کردیم چطور اینها را پرداخت کردیم، معلوم است که دولت برنامه ریزی نموده و حساب نموده و نگذاشته یک روز تاخیر گردد. ما نگذاشتیم حقوق کارمندی یک روز تاخیر گردد.

رییس جمهوری تاکید نمود: کسی که به طرح دولت ایراد می گیرد لطفاً بگوید که راه چاره چیست. با فحاشی و با ردیف کردن جملات درشت مسئله ای از کشور حل نمی گردد.{ متن کامل سخنان رئیس جمهوری}

به گزارش خبرنگاران، در روزهای گذشته محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با تاکید بر پرداخت به موقع حقوق و یارانه ها گفته بود تاکید نمود که جز تنخواهی که سالانه از بانک مرکزی می گرفتیم و تسویه هم می کردیم مبلغ دیگری از بانک مرکزی دریافت ننموده ایم. بنابراین تصور اینکه عدم تحقق منابع باعث استقراض غیر مستقیم دولت از بانک مرکزی شده کاملا باطل و نوعی توهم است.

وی توضیح داد: دولت نه تنها اجازه استقراض مستقیم که حتی امکان استقراض غیرمستقیم هم از بانک مرکزی نداشته است و آمار و ارقام نشان می دهد که دولت به میزان درآمدهایش هزینه نموده است.

وی با اشاره به اصلاح سیاست ها توضیح داد: بودجه جاری کشور را بیشتر معطوف بخش پرسنلی نموده و از بودجه سایر کم کردیم و بودجه های عمرانی کشور را به جای تقسیم مساوات بین تمامی پروژه ها طبق اولویت و اهمیت تخصیص داده ایم و می دانیم که تا آخر سال چقدر راه آهن، جاده، مدرسه، بیمارستان خواهیم داشت تا با مدیریت منابع، بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

به گفته وی، علی رغم کوشش های دشمنان، حتی یک روز هم حقوق و یارانه اعطایی به مردم به تعویق نیفتاده است و تمامی حقوق ها را به موقع پرداخت و سررسید اوراق را نیز در زمان مقرر باز خرید می کنیم.{متن کامل سخنان نوبخت}

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1111

به "توضیحات مهم روحانی درباره پرداخت به موقع حقوق و یارانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مهم روحانی درباره پرداخت به موقع حقوق و یارانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید