تیم بایدن بابت تاخیر ترامپ در انتقال قدرت شکایت می نماید

به گزارش مجله تور مالزی، تیم انتقالی جو بایدن بابت تاخیر یک آژانس فدرال در به رسمیت شناختن پیروزی این نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری مقابل دونالد ترامپ، در نظر دارد تا یک اقدام حقوقی به جریان بیندازد.

تیم بایدن بابت تاخیر ترامپ در انتقال قدرت شکایت می نماید

به نقل از خبرگزاری رویترز، اداره سرویس های عمومی معمولا پس از روشن شدن این قضیه که کدام نامزد ریاست جمهوری در انتخابات پیروز شده، فرایند انتقال قدرت را شروع می نماید.

به رغم آنکه شبکه های تلویزیونی و شبکه های خبری آمریکا، جو بایدن را روز شنبه به عنوان پیروز انتخابات اعلام کردند، هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. او به حداقل 270 رای الکترال لازم برای دستیابی به ریاست جمهوری رسید. با این حال شمارش آراء همچنان ادامه دارد.

قانون به درستی تعیین نکرده است که چه زمانی این نهاد باید اقدام کند اما مقام های انتقالی بایدن می گویند، پیروزی آنها محرز است و تاخیر جایز نیست، حتی اگر ترامپ از اذعان به شکست امتناع کند.

دونالد ترامپ بارها بدون سند و مدرک مدعی تقلب در آراء شده و چندین دعوی حقوقی برای به چالش کشیدن نتایج به راه انداخته است. مقام های انتخاباتی اما می گویند، سندی دال بر تقلب چشمگیر وجود ندارد و کارشناسان حقوقی هم بعید می دانند کوشش های ترامپ به جایی برسد.

امیلی مورفی، هماهنگ کننده اداره سرویس های عمومی در سال 2017 از سوی ترامپ منصوب شد و سخنگوی او می گوید هنوز فرد پیروز کاملا تعیین نیست. یک منبع نزدیک به مورفی گفت که او میخواهد تصمیم محتاطانه ای اتخاذ کند.

یک عضو تیم انتقالی بایدن به خبرنگاران گفت، اکنون وقت آن است که اداره سرویس های عمومی (جی اس ای) رئیس جمهوری منتخب را به رسمیت بشناسد چون در غیر اینصورت تیم انتقالی یک اقدام حقوقی را به جریان می اندازد.

این مقام که نخواست نامش فاش گردد، تاکید نمود اقدام حقوقی قطعا احتمال دارد اما گزینه های دیگری هم وجود دارد که ما در دست آنالیز داریم. با این حال او از تشریح گزینه های دیگر خودداری کرد.

تاخیر در این فرایند به بهای دسترسی تیم بایدن به میلیون ها دلار اعتبار فدرال و توانایی برای دیدار با مقام ها در آژانس های اطلاعاتی و دیگر سازمان ها تمام می گردد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1266

به "تیم بایدن بابت تاخیر ترامپ در انتقال قدرت شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بایدن بابت تاخیر ترامپ در انتقال قدرت شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید