جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) هرمزگان در ماه رمضان 17 هزار پرس غذا در محلات حاشیه نشین توزیع کرد

به گزارش مجله تور مالزی، دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) استان هرمزگان گفت: این جمعیت دانشجویی در ماه مبارک رمضان با راه اندازی آشپزخانه های پخت غذای گرم توانست بالغ بر 17 هزار پرس غذا و افطاری ساده در بین محلات حاشیه نشین هرمزگان توزیع کند.

جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) هرمزگان در ماه رمضان 17 هزار پرس غذا در محلات حاشیه نشین توزیع کرد

سجاد حیدری، دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) استان هرمزگان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: این جمعیت دانشجویی با یاری خیرین و در کنار نهاد های حمایتی دیگر در ماه مبارک رمضان اقدام به راه اندازی آشپزخانه های پخت غذای گرم و توزیع بسته افطاری ساده نموده بود که در مجموع توانست بالغ بر 17 هزار پرس غذا و افطاری ساده در بین محلات حاشیه نشین، شهر های مختلف هرمزگان توزیع کند.

حیدری اضافه نمود: محلات حاشیه شهر همیشه با آسیب ها و معضلات خاصی رو به رو هستند و هدف جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) به دنبال کاهش این آسیب های اجتماعی و معضلات است و در این راستا گروه های جهادی دغدغه مند در حوزه آسیب های اجتماعی ساماندهی، مشغول فعالیت مستمر در این محلات هستند. از دیگر اقدامات جمعیت که در آستانه راه اندازی است تأسیس خانه مهر در یکی از محلات حاشیه نشین است که محفلی، برای فعالیت های اجتماعی و کاهش آسیب و معضلات در سطح محلات حاشیه نشین شهر بندرعباس است.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) استان هرمزگان اظهار کرد: از جمله برنامه های اجرا شده در ماه مبارک رمضان پویش کاغذ مهربانی، کاروان شادی، توزیع افطاری ساده توسط این جمعیت در قالب برنامه کوچه های کریمانه بوده است، تمامی برنامه های این جمعیت با یاری خیرین نیک اندیش و گروه های جهادی اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1606

به "جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) هرمزگان در ماه رمضان 17 هزار پرس غذا در محلات حاشیه نشین توزیع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) هرمزگان در ماه رمضان 17 هزار پرس غذا در محلات حاشیه نشین توزیع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید