حادثه خط لوله انتقال نفت به اصفهان در حوضه زاینده&zwnjرود نبود

به گزارش مجله تور مالزی، خبرنگاران/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وقوع حادثه ترکیدگی خط لوله انتقال نفت از خوزستان به اصفهان، در حوضه زاینده رود نبوده و نفت وارد رودخانه نشده است.

حادثه خط لوله انتقال نفت به اصفهان در حوضه زاینده&zwnjرود نبود

منصور شیشه فروش در گفت وگو در مورد حادثه روز گذشته ترکیدگی و آتش سوزی خط لوله انتقال نفت خوزستان به اصفهان، اظهار کرد: این حادثه در شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری رخ داد و در حوزه استان اصفهان نبود.

وی شرح داد: در این حادثه خط لوله انتقال نفت خوزستان به اصفهان دچار ترکیدگی شده که بر اثر نشت زیاد نفت در محل ترکیدگی آتش سوزی ایجاد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه نمود: بعد از وقوع این حادثه برای یاری به مسئولان آن منطقه، وارد مذاکره شدیم، اما اعلام شد که احتیاج به یاری اصفهان نیست و خوشبختانه بحث اصلاح این خط لوله نفت در چهارمحال در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این خط لوله از امیدیه خوزستان به سمت پالایشگاه اصفهان می آید که از استان چهارمحال و بختیاری نیز عبور می نماید، گفت: خوشبختانه با وجود این حادثه مشکل خاصی ایجاد نشده و حادثه کنترل شده است.

شیشه فروش درباره انتقال نفت به پالایشگاه اصفهان، گفت: خوشبختانه در انتقال نفت به پالایشگاه اخلال ایجاد نشده و پالایشگاه اصفهان طبق روال عادی در حال فعالیت است.

وی گفت: با توجه به تخصصی و فنی بودن کار، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران نسبت به اصلاح این خط لوله اقدام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه در پی وقوع این حادثه مشکل زیست محیطی گزارش نشده است، توضیح داد: در آنالیز ها معین شد وقوع این حادثه و ترکیدگی خط لوله نفت در حوضه زاینده رود نبوده و نفت وارد رودخانه نشده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت حریم خطوط نفت و گاز و آب و همچنین حتی حریم رودخانه ها، اظهار کرد: بعضا به دلیل عوامل طبیعی همچون سیل، فرونشست، رانش زمین و یا تعمیر، این خطوط دچار آسیب می شوند، بنابراین به دستگاه های تخصصی اعلام نموده ایم تا حریم خطوط را معین نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1323

به "حادثه خط لوله انتقال نفت به اصفهان در حوضه زاینده&zwnjرود نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه خط لوله انتقال نفت به اصفهان در حوضه زاینده&zwnjرود نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید