خبرنگاران ارتش هرجا لازم باشد بدون هیچ چشم داشتی برای خدمت وارد عمل می گردد

به گزارش مجله تور مالزی، زنجان- خبرنگاران - فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: ارتش به عنوان بازوی ولایت و قدرت بی ادعا است و هر جا نظام احساس کند که ارتش توانایی انجام کاری را دارد، ارتشیان بدون هیچ گونه چشم داشتی برای خدمت رسانی با سر می دوند و وارد عمل می شوند.

خبرنگاران ارتش هرجا لازم باشد بدون هیچ چشم داشتی برای خدمت وارد عمل می گردد

سرتیپ دوم امیر داود احمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: ارتش جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همیشه در دفاع از حریم و مرزها، شکوه و اعتلای کشور مجاهدت و جانفشانی نموده است و این نشانگر گوش به فرمان بودن و اطاعت پذیری ارتش از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی از بازوان پرتوان نظام هستند، با کمک خدا توانسته ایم تا کنون امنیت را در کشور برقرار کنیم و الحمدلله مردم هم راضی هستند و این رضایت مردم، رضایت خدا و رضایت رهبر معظم انقلاب را در پی خواهد داشت.

امیر احمدی به اقدامات ارتش در راستای مردم کمک نیز اشاره نمود و گفت: تیپ 216 زرهی زنجان در زلزله سرپل ذهاب، ترکمن صحرا، سیل آق قلا و نیز عملیات برطرف آلودگی در استان گیلان افتخار داشت تا به مردم عزیز خدمت رسانی کند.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان در بخش دیگری از سخنان به نوآوری ها در تجیهزات نظامی اشاره نمود و گفت: علاوه بر نوآوری که در زمنیه توسعه تجهیزات انجام می دهیم، بر اساس اصل نگهداری بالاتر از داشتن است، با استفاده از ظرفیت نخبگان در ارتش، تجهیزاتی را که نیز در اختیار داریم بهینه کنیم.

وی به ارائه خدمات درمانی رایگان به پرسنل اشاره نمود و اضافه نمود: در کنار این اقدامات تدابیری اجرا شده است تا همه نیروها از خانه های سازمانی برخوردار شوند که در این راستا علاوه بر واحدهای سازمانی موجود، 126 واحد جدید نیز در حال ساخت است و قرار است این پروژه در آینده به 532 واحد افزایش پیدا کند.

اکنون ما به طور کامل به این توان و بلوغ رسیده ایم که تجهیزاتی را که در اختیار داریم بروز و بازآمد کنیم و توان و آمادگی رزمی را همیشه آماده نگه داریم تا در زمان بحران بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در زمنیه مسائل رفاهی پرسنل با تدابیر و کوشش هایی که از سوی فرماندهی نیروی زمینی انجام گرفته، طرح های مختلف در دست اجرا است، گفت: طرح های 29 گانه ای در دست اجرا است که همه مسائل نیروها را شامل می گردد.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با بیان اینکه این تیپ در عملیات متعددی در دوران دفاع مقدس حضور داشته است، اضافه نمود: ارتش جمهوری اسلامی در استان زنجان 828 شهید تقدیم انقلاب نموده است تکه 700 تن از این شهدا از تیپ 216 زرهی بودند.

امیر احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارتش در زمان بروز بحران آماده خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: در زمان حاضر بیمارستان ارتش در زنجان با ظرفیت 100 درصدی اقدام به پذیرش بیماران کرونایی نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1546

به "خبرنگاران ارتش هرجا لازم باشد بدون هیچ چشم داشتی برای خدمت وارد عمل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتش هرجا لازم باشد بدون هیچ چشم داشتی برای خدمت وارد عمل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید