خبرنگاران بیش از 170نفر مشکوک به کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان بستری شدند

به گزارش مجله تور مالزی، زاهدان- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: با وجود هشدارهای فراوان و بستری شدن بیش از 170 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه متاسفانه برخی از مردم هنوز این ویروس را جدی نگرفته اند.

خبرنگاران بیش از 170نفر مشکوک به کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان بستری شدند

محمد مهران امینی فرد روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: بی توجهی مردم به قرنطینه خانگی یکی از عوامل اصلی شیوع کروناست که متاسفانه باوجود هشدارهای داده شده برخی از شهروندان این ویروس منحوس را جدی نگرفته اند.

وی تعداد مبتلابان به کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان را هشت نفر اظهار داشت و افزود: در صورت جدی ندریافت هشدارهای بهداشتی شاهد افزایش نگران کننده آمار مبتلایان کرونا در محدوده شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: بسیاری از شهروندان موضوع را جدی نگرفته و با وجود تاکید فراوان در تکاپوی برگزاری تجمعات خانوادگی، مراسم جشن و عروسی هستند.

وی اظهارداشت: ترغیب و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ بهداشت فردی و جمعی در محیط خانواده، لغو خریدهای غیرضروری، پرهیز از برگزاری مهمان های خانوادگی در این شرایط و ماندن در منزل از بهترین راهکارها برای مهار ویروس کروناست.

امینی فرد بر ضرورت جدی دریافت توصیههای بهداشتی تاکید کرد و گفت: از همه مردم انتظار داریم از حضور در معابر عمومی، اجتماعات،گردهمایی های خانوادگی و مراسمات ترحیم و عروسی خودداری کنند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در محدوده سه محدوده دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به 106 نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 849

به "خبرنگاران بیش از 170نفر مشکوک به کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 170نفر مشکوک به کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید