خبرنگاران رئیس بهداشت دشتی: شرایط کرونایی این شهرستان شکننده است

به گزارش مجله تور مالزی، بوشهر- خبرنگاران- رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه در 48 ساعت گذشته 72مورد مثبت مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شده شرایط نارنجی (پرخطر) آن شکننده است.

خبرنگاران رئیس بهداشت دشتی: شرایط کرونایی این شهرستان شکننده است

پرویز احمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: همچنین در این مدت 11 نفر در بخش کرونا بیمارستان زینبیه این شهرستان بستری و 2 نفر از بیماران کووید 19 نیز فوت شده اند.

وی افزود: تغییر شرایط کرونایی شهرستان دشتی از قرمز به نارنجی به معنای کاهش لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیرانه نیست و کوچکترین بی توجهی نسبت به مفاد شیوه نامه های بهداشتی می تواند شهرستان را به جولانگاهی برای تاخت وتاز مجدد ویروس کرونا تبدیل کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی با اشاره به فشار سهمگین واردشده بر کادر بهداشت و درمان و مردم در چندهفته گذشته بر اثر قرار داشتن این شهرستان در شرایط قرمز کرونایی گفت: با کوشش و همت شبانه روزی مدافعان سلامت و همراهی مردم شرایط به نارنجی تغییر نموده است اما جلوگیری از بازگشت به شرایط سخت هفته های گذشته مستلزم تداوم جدیت در رعایت هر چه دقیق تر شیوه نامه های بهداشتی و پایبندی به اصول اساسی پیشگیرانه کرونا از سوی همه آحاد جامعه است.

احمدی ادامه داد: خانواده ها باید از فرصت ایجادشده برای واکسیناسیون سالمندان و بیماران خاص استفاده نمایند زیرا هم اکنون فاز دوم واکسیناسیون کووید19 در نقاط مختلف این شهرستان طبق برنامه ریزی های اجرا شده در دست اجراست.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1593

به "خبرنگاران رئیس بهداشت دشتی: شرایط کرونایی این شهرستان شکننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس بهداشت دشتی: شرایط کرونایی این شهرستان شکننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید