خبرنگاران طرح بهسازی کمربندی دوم تهران فردا افتتاح می گردد

به گزارش مجله تور مالزی، تهران- خبرنگاران- معاون عمرانی استانداری تهران گفت: طرح بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران توسط رییس جمهوری با ویدئو کنفرانس و حضور وزیر راه و شهرسازی فردا- پنجشنبه - بطور رسمی افتتاح می گردد.

خبرنگاران طرح بهسازی کمربندی دوم تهران فردا افتتاح می گردد

محمد تقی زاده شامگاه چهارشنبه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: کمربندی دوم تهران از جهت اسلامشهر در جنوب غرب پایتخت شروع و به شهرستان ری و بزرگراه امام رضا (ع) وصل می گردد.

وی اضافه نمود: این جهت دارای 26 کیلومتر است که عملیات بهسازی و ایمن سازی آن در فاز اول فردا- پنجشنبه - افتتاح می گردد.

معاون عمرانی استانداری تهران می افزاید: با افتتاح این طرح شرایط ترافیکی در جهت جنوبی پایتخت تسریع پیدا می گردد و با توجه به اینکه روزانه چندین هزار خودرو سبک و سنگین از این جهت عبور می نمایند شاهد وقوع تصادفات منجر به فوت بودیم که با افتتاح این جهت تصادفات کاهش می یابد.

وی ادامه داد: تمامی جهتهای استان تهران با توجه به تردد بی شمار خودروهای باری، مسافری و شخصی از حساسیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به اینکه این جهت به ویژه در مناطق جنوبی پایتخت دچار ضعف ایمنی و خرابی آسفالت را داشت، این اقدام انجام شد.

تقی زاده گفت: با توجه به باریک بودن جهت و همچنین کیفیت نامناسب آسفالت آن سال گذشته تفاهم نامه ای با وزارت راه و شهرسازی منعقد شد و عملیات اجرایی بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران شروع شد.

به گفته وی، برای کنترل ترافیک پایتخت کوشش داریم جهتهای کمربندی را در اطراف پایتخت گسترش دهیم و مانع تردد خودروهای عبوری در شهر تهران باشیم.

به گزارش خبرنگاران، تعریض کمربندی دوم تهران یکی از مطالبات اصلی مردم جنوب پایتخت است که از سال 86 شروع شده است، این کمربندی جاده بزرگراه امام رضا (ع) در شرق تهران را به اسلامشهر در جنوب غرب تهران متصل می نماید و در جهت خود از اتوبان و جاده قدیم تهران - قم عبور می نماید.

کمربندی سوم تهران در دهه فجر افتتاح می گردد

وی در ادامه از افتتاح کمربندی سوم پایتخت اطلاع داد و گفت: کوشش داریم که این جهت کمربندی را نیز در دهه مبارک فجر افتتاح کنیم.

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: ابتدای این جهت در استان قزوین واقع شده و پس از عبور به استان مرکزی و البرز می رسد و پس از عبور از استان تهران به استان سمنان ختم می گردد.

به گفته وی، کمربندی سوم تهران 120 کیلومتر وسعت دارد که 90 کیلومتر آن در استان تهران است.

به گزارش خبرنگاران، طرح بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی فردا- پنجشنبه - در منطقه کهریزک در جنوب تهران رسما افتتاح خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1181

به "خبرنگاران طرح بهسازی کمربندی دوم تهران فردا افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح بهسازی کمربندی دوم تهران فردا افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید