خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: مبنای انتصاب مدیران تخصص و توانمندی است

به گزارش مجله تور مالزی، همدان- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه تغییرات در هر حوزه ای طبیعی است، گفت: انتصاب مدیران بر مبنای تخصص، توانمندی و تعهد افراد انجام می شود که بهره مندی از توان و ظرفیت جوانان مستعد از محورهای اصلی انتخاب مدیران است.

خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: مبنای انتصاب مدیران تخصص و توانمندی است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

حمید سیفی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرنگاران با اشاره به ایجاد برخی حواشی و شایعات مطرح شده در خصوص انتصاب مدیر مجموعه ورزشی مریانج، گفت: فرد منصوب شده از دانش آموختگان تربیت بدنی و از نیروهای جوان و بااستعداد حوزه ورزش استان است و اعتقاد داریم با توجه به ظرفیت و توان و تخصص جوانان، جهت پیشرفت و توسعه هموارتر خواهد شد.

وی اضافه نمود: هرگونه تغییر مدیریتی در استان همدان بر اساس ضرورت و با هدف تحول برای سرعت بخشی به جهت رشد و توسعه انجام می شود و نگاه ماه بهره مندی از انگیزه، انرژی و توان فنی و مدیریتی افراد کارآمد و در عین حال جوان است.

سیفی گفت: باید به جوانان فرصت داد تا توانمندی های خود را ثابت کنند و در این جهت به آن ها نیز کمک کنیم چرا که موفقیت یک مدیر منجر به رشد یک مجموعه و نیروهای فعال در آن می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه نباید نگاه بسته و منفی گرا نسبت به تغییر در هر حوزه داشته باشیم، شرح داد: به طور قطع تغییرات اجرا شده در راستای پیشرفت یک مجموعه است و ورزش استان نیز نیازمند تحول و نوگرایی است.

وی با بیان اینکه تغییر در حوزه های مدیریتی در هر جایگاهی باعث تزریق انرژی مثبت و توسعه می شود، گفت: برهمین اساس از تمامی تغییرات و انتصاب های اجرا شده در حوزه ورزش استان همدان حمایت می کنیم.

مریانج در پنج کیلومتری غرب همدان واقع شده که دارای یکی از مجهزترین مجموعه های ورزشی غرب کشور است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1590

به "خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: مبنای انتصاب مدیران تخصص و توانمندی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: مبنای انتصاب مدیران تخصص و توانمندی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید