خبرنگاران 130 طرح عمرانی و مالی شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت بهره برداری شد

به گزارش مجله تور مالزی، اردبیل - خبرنگاران - 130 طرح عمرانی، تولیدی و مالی شهرستان اردبیل روز سه شنبه طی آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 130 طرح عمرانی و مالی شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت بهره برداری شد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با مشاور ساخت در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران ، فرماندار اردبیل در آیین بهره برداری همزمان این طرح ها در روستای کولی اردبیل گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع 2 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

مسعود امامی یگانه طرح های افتتاح شده را شامل 84 طرح عمرانی و 46 طرح فراوریی و مالی اعلام کرد اضافه کرد: با افتتاح این طرح ها، برای یک هزار و 580 نفر شغل ایجاد شده است.

وی طرح آبیاری نوین و توسعه فضاهای آموزشی و کتابخانه دانشگاه محقق اردبیلی و اجرای طرح هادی روستایی و آبرسانی شهری و روستایی را از جمله پروژه های شاخص بهره برداری شده به مناسبت هفته دولت در شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد.

فرماندار اردبیل همچنین با اشاره به شروع عملیات اجرایی هتل 5 ستاره اردبیل با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اعلام کرد: این پروژه احتیاج مرکز استان را به مرکز اقامتی گردشگری مناسبت تامین می نماید.

وی اردبیل را یکی قطب های مهم فراوری گوشت سفید اعلام کرد و با اشاره به بهره برداری از واحد صنعتی پرورش مرغ مادر در روستای کولی اردبیل گفت: این طرح با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریالی آماده بهره برداری شده و برای 12 نفر به طور مستقیم در این واحد اشتغال ایجاد شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1043

به "خبرنگاران 130 طرح عمرانی و مالی شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 130 طرح عمرانی و مالی شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید