خبرنگاران 130 میلیون تومان تجهیزات جراحی به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اهدا شد

به گزارش مجله تور مالزی، همدان- خبرنگاران- انواع تجهیزات تخصصی پزشکی و جراحی(مغز، اعصاب و ارتوپدی) به ارزش 130 میلیون تومان از محل موقوفه شادروان سیف الدوله خریداری و برای استفاده به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اهدا شد.

خبرنگاران 130 میلیون تومان تجهیزات جراحی به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اهدا شد

بهگزارش خبرنگاران، فرماندار ویژه شهرستان ملایر روز چهارشنبه در آئین اهدای این تجهیزات پزشکی به بیمارستان، گفت: به همت خیران و منابع حاصل از موقوفات این شهرستان، تحولی اساسی و چشمگیر در حوزه بهداشت و درمان ملایر روی داده است.

قدرت الله ولدی اضافه نمود: خرید تجهیزات جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی برای اتاق عمل یکی از نیازهای جدی بخش درمان شهرستان ملایر بود که با تامین و اهدای این تجهیزات، زمینه برای خدمت رسانی بهینه به بیماران و همچنین تامین نیازها و مطالبات بهداشتی و درمانی شهروندان و اهالی منطقه فراهم شده است.

وی، وجود واقفان خیراندیش را سرمایه اجتماعی و فرهنگی اززشمندی برای مردم این شهرستان دانست و تاکید نمود: همه ما موظفیم با صرف دقیق منافع موقوفات مطابق خواست و اراده واقف، ضمن ترویج این فرهنگ حسنه برای افزایش رضایتمندی مردم کوشش کنیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر نیز دراین آیین گفت: این تجهیزات شامل دستگاه های برش جمجمه و ابزارهای تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی به ارزش 130 میلیون تومان از محل موقوفات شادوران سیف الدوله خریداری و اهدا شد.

پژمان جعفری اضافه نمود: همچنین بخش 25 تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به تازگی از محل درآمدهای موقوفه سیف الدوله تجهیز و راه اندازی شد.

وی با اشاره به ایجاد بخش موقوفه شادوران سیف الدوله در بیمارستان امام حسین(ع) و یاری به بیماران نیازمند، گفت: درهمین ارتباط یک هزار و 200 مورد یاری های موردی تامین دارو و درمان به مبلغ 600 میلیون تومان طی یکسال گذشته به بیماران نیازمند شهرستان اهدا و 700 میلیون تومان نیز برای تهیه تجهیزات بیمارستانی همچون ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی هزینه شده است.

63.5 درصد از اراضی شهرستان ملایر به عنوان یکی از شهرهای برتر کشور در حوزه وقف، موقوفه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1371

به "خبرنگاران 130 میلیون تومان تجهیزات جراحی به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 130 میلیون تومان تجهیزات جراحی به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید