خبرنگاران 760 محتوای آموزشی الکترونیکی برای دانش آموزان استثنایی استان مرکزی فراوری شد

به گزارش مجله تور مالزی، اراک - خبرنگاران - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی گفت: 760 محتوای آموزشی الکترونیکی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی این استان فراوری شده که به وسیله بارگذاری در شبکه های مجازی مورد استفاده قرار می گیرد.

خبرنگاران 760 محتوای آموزشی الکترونیکی برای دانش آموزان استثنایی استان مرکزی فراوری شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

محمود عسکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: محتواهای آموزشی هر یک از این بسته های الکترونیکی بر حسب احتیاج و به نوع معلولیت دانش آموزان استثنایی طراحی شده و معلمان مدارس استثنایی استان مرکزی به صورت فایل پی دی اف و فیلم در سامانه جامع آموزش مجازی این مطالب را با دانش آموزان کار می نمایند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه وزارت آموزش و پرورش، تهیه محتوای آموزش الکترونیک درس ریاضی پایه ششم و درس فارسی پایه دهم و دوازدهم متوسطه دوم دانش آموزان با احتیاجهای ویژه به استان مرکزی واگذار شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی گفت: تهیه محتوای آموزشی الکترونیکی درس ریاضی پایه ششم دانش آموزان با احتیاجهای ویژه در این استان شروع شده و پیش بینی می گردد تا انتها سال تحصیلی جدید تهیه سایر محتوای الکترونیکی دروس کامل شده و بر روی شبکه شاد بارگذاری گردد.

عسگری اعلام نمود: تهیه محتوای آموزش الکترونیکی سایر دروس دانش آموزان با احتیاجهای ویژه برای بارگذاری بر روی سامانه اسکولوژی در دستور کار اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی قرار گرفته است.

وی گفت: 425 نیروی آموزشی موظفی و غیرموظفی در مدارس استثنایی استان مرکزی وظیفه آموزش و خدمت رسانی به دانش آموزان با احتیاجهای ویژه را برعهده دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی کمبود معلم را از جمله مسائل مدارس استثنایی استان مطرح کرد و اضافه نمود: در آستانه سال تحصیلی جدید کمبود 50 معلم در مدارس استثنایی استان وجود دارد که در این راستا تامین و جذب نیرو از مدارس عادی و بهره گیری از ساعت بیکاری معلمان این اداره و بازنشستگان در دستور کار است.

عسگری اضافه نمود: یک هزار و 163 دانش آموز با احتیاجهای ویژه در 32 مدرسه ضمیمه و غیر ضمیمه و 9 مرکز مسائل ویژه یادگیری به تحصیل اشتغال دارند.

وی با یادآوری پرداخت 50 تا 70 درصد هزینه سرویس مدارس استثنایی از سوی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی اعلام نمود: 12 میلیارد ریال هزینه سرویس سال گذشته با مشارکت این اداره پرداخت شده و با توجه به شیوع کرونا، اجرای فاصله اجتماعی و افزایش سرویس این مدارس هزینه ها نیز افزایش یابد.

227 هزار دانش آموز در 2 هزار و 269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1140

به "خبرنگاران 760 محتوای آموزشی الکترونیکی برای دانش آموزان استثنایی استان مرکزی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 760 محتوای آموزشی الکترونیکی برای دانش آموزان استثنایی استان مرکزی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید