خبرنگاران 84 درصد مددجویان کمیته امداد دلفان سالمند هستند

به گزارش مجله تور مالزی، خرم آباد - خبرنگاران - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دلفان گفت: 84 درصد از مددجویان این نهاد حمایتی در رده سنی سالمندی قرار دارند.

خبرنگاران 84 درصد مددجویان کمیته امداد دلفان سالمند هستند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

حمید امیدی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: پنچ هزارو 722خانوار سالمند زیرپوشش این نهاد حمایتی در دلفان اکنون از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

وی بیان نمود: بیشتر سالمندان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان ساکن مناطق روستایی هستند و از مزایای پرداخت یاری معیشت ماهیانه، خدمات بهداشتی، درمانی و بیمه ای، تسهیلات اشتغال و ازدواج فرزندان، برگزاری اردوهای زیارتی و تهیه لوازم ضروری استفاده می نمایند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلفان همچنین گفت: بیماری، ناتوانی در برطرف احتیاجها و معیشت مهمترین موضوعاتی است که قشر سالمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)با آن ها روبرو است.

وی مهمترین احتیاج و دغدغه سالمندان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) را تامین هزینه های معیشت و درمانی بیان نمود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلفان گفت: 50 درصد از مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی در دلفان را زنان تشکیل می دهند که باید نگاه ویژه ای به این افراد گردد.

امید با بیان اینکه چهار هزار و700 زن سرپرست خانوار از حمایت های کمیته امداد برخوردار هستند، ادامه داد: بیشتر بانوان زیر پوشش این نهاد را افرادی شامل می شوند که به علت فوت همسر توان مدیریت خود و خانواده را از دست داده اند و با مهارت آموزی کوشش می گردد تا توانمندی لازم برای حضور هدفمند در چرخه مالی خانوار و به دست دریافت مسایل مدیریت خانه حاصل آید.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1084

به "خبرنگاران 84 درصد مددجویان کمیته امداد دلفان سالمند هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 84 درصد مددجویان کمیته امداد دلفان سالمند هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید