خرمگاه: تنش ها از جاهای دیگر است و مربیان را از شرایط بازی خارج می نماید، می توانستیم مقابل تراکتور نتیجه ای بهتر بگیریم

به گزارش مجله تور مالزی، محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد این تیم توانایی رجحان با بیش از دو گل مقابل تراکتور تبریز را داشته است.

خرمگاه: تنش ها از جاهای دیگر است و مربیان را از شرایط بازی خارج می نماید، می توانستیم مقابل تراکتور نتیجه ای بهتر بگیریم

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت تحریر چیست از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، محمد خرمگاه در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل تراکتور در جام حذفی گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی با تراکتور بسیار سخت بود. ما می دانستیم که با چه تیمی بازی داریم که هر لحظه بوی خطر می داد. ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و اگر از موقعیت های مان بهتر استفاده می کردیم نتیجه بهتری رقم می خورد. به مردم اراک تبریک می گوییم و امیدواریم که شرایط طوری باشد که پیروزی ها و شرایط تیم ادامه داشته باشد.

وی درباره حاشیه های بازی با تراکتور توضیح داد: بهتر است که درباره حاشیه های بازی صحبت نکنم. این طبیعت بازی است که چنین بازی سنگینی صحنه های اینچنینی داشته باشد و امیدوارم که طوری باشد که تنش ها از جای دیگر نباشد. این تنش ها از جای دیگر است که مربیان را از شرایط بازی خارج می نماید. این بازی پیش بینی می شد که سنگین و سخت باشد و هر دو کادر فنی با تیم های سابق شان بازی داشتند. با این شرایط طبیعتاً یکسری مسائل پیش می آید. فقط می توانم بگویم یکسری مسائل به حاشیه ها دامن زد و یک بنزین روی آتش ریخته شد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص قضاوت داور اعلام کرد: ما به همراه منصوریان در هر تیمی که بودیم اعتقاد داریم که در خصوص داوری صحبت نکنیم. داور همه همواره کوشش می نماید که بهترین شرایط را داشته باشد و به داوران خسته نباشید می گوییم. خدا را شکر در تیم آلومینیوم که افتخار داریم مربی این تیم هستیم هنوز نباخته ایم و کوشش می کنیم که این رکورد را حفظ کنیم.

خرمگاه درباره ملاقات آینده آلومینیوم در لیگ برتر گفت: ما یک ماه برای بازی بعدی وقت داریم و باید تمرین و کار کنیم و بررسی خوبی داشته باشیم تا برای بازی های بعدی شرایط خوبی پیدا کنیم.

وی درباره این موضوع که بازیکنان آلومینیوم پس از گل اول، دستپاچه بودند و موقعیت های گل را از دست دادند، یادآور شد: بابت هر مسئله ای که وجود داشته باشد، تمرین خواهیم کرد. ما زمان داریم و برای برطرف مشکل تمرین خواهیم کرد. اگر توپ های ما گل نشد به خاطر این بود که اعضای کادر فنی تیم تراکتور در گذشته در آلومینیوم بودند و شناخت کاملی از بازیکنان ما داشتند. ما سه چهار روز زمان گذاشتیم تا بازیکنان را برای این بازی آماده کنیم تا بتوانند شرایط خوبی داشته باشند. طبیعتاً انتظار صد درصدی از بازیکنان مان نباید داشته باشیم، چون تفکراتی که بچه های ما از مربیان گذشته داشتند در زمین وجود داشت و ما کوشش کردیم این موضوع کمتر دیده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1591

به "خرمگاه: تنش ها از جاهای دیگر است و مربیان را از شرایط بازی خارج می نماید، می توانستیم مقابل تراکتور نتیجه ای بهتر بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرمگاه: تنش ها از جاهای دیگر است و مربیان را از شرایط بازی خارج می نماید، می توانستیم مقابل تراکتور نتیجه ای بهتر بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید