دژاگه: تک تک امتیازات برای ما مهم است، امیدوارم مانند سال گذشته استقلال را شکست دهیم

به گزارش مجله تور مالزی، هافبک تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد تمام امتیازات برای این تیم مهم است.

دژاگه: تک تک امتیازات برای ما مهم است، امیدوارم مانند سال گذشته استقلال را شکست دهیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، اشکان دژاگه در خصوص روند درمان مصدومیتش، اظهار کرد: متأسفانه حین گرم کردن در بازی مقابل کامبوج، دچار مصدومیت شدم که همان شب با هماهنگی دکترهای تیم ملی در تهران ام آرآی گرفتم و مشخص شد که به دلیل پارگی از ناحیه دوقلوی پایم به دو هفته استراحت نیاز دارم.

وی اضافه نمود: باتوجه به سابقه بازی در کشور آلمان، با باشگاه و آقای دنیزلی و ویلموتس برای سفر به آلمان و طی روند درمانی در این کشور هماهنگ شدم. آنجا هم ام آرآی مجدد از پایم گرفته شد و روند درمان را زیر نظر پزشک شروع کردم و اکنون وضعیتم خوب است.

دژاگه در خصوص بازی با استقلال، اظهار داشت: تمامی بازی ها برای ما مهم است، اما بازی مقابل سپاهان، پرسپولیس و استقلال حساسیت ویژه ای دارند و هواداران مان منتظر این بازی های بزرگ هستند.

وی با اشاره به پیروزی فصل گذشته تراکتور مقابل استقلال، توضیح داد: امسال تا اینجای کار خوب کار کرده ایم، ولی برای حرف زدن از آینده و رتبه تیم در پایان فصل خیلی زود است. تک تک امتیازات برای ما مهم بوده و امیدوارم همچون سال گذشته، استقلال را شکست داده و هوادارانمان را خرسند کنیم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 531

به "دژاگه: تک تک امتیازات برای ما مهم است، امیدوارم مانند سال گذشته استقلال را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژاگه: تک تک امتیازات برای ما مهم است، امیدوارم مانند سال گذشته استقلال را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید