ملاقات معاون گردشگری کشور با رئیس کنفدراسیون آژانس های گردشگری اسپانیا

به گزارش مجله تور مالزی، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه دومین روز از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، با رئیس فدراسیون آژانس های گردشگری اسپانیا ملاقات و گفت و گو کرد.

ملاقات معاون گردشگری کشور با رئیس کنفدراسیون آژانس های گردشگری اسپانیا

جهت دریافت مشاوره سفر با تورهای کانادا زمستان 99 با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، در این ملاقات که صبح امروز پنجشنبه 24 بهمن 98 برگزار گردید، ولی تیموری معاون گردشگری کشور و کارلوس گاریدو رئیس فدراسیون آژانس های گردشگری اسپانیا درباره راهکارهای تقویت همکاری های دو کشور در حوزه گردشگری با یکدیگر گفت و گو کردند.

تیموری در این ملاقات گفت: گردشگران اروپایی سفر به ایران را دوست دارند. درصد بالایی از گردشگران اروپایی که به ایران می آیند در بازگشت از ایران رضایت بالایی از سفر به ایران و امنیت موجود در این کشور دارند.

او افزود: ما همه ساله در نمایشگاه فیتور اسپانیا شرکت می کنیم. سال گذشته دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی نیز در این نمایشگاه شرکت کرد و نکته حائز اهمیت این بود که پادشاه اسپانیا با حضور در غرفه ایران ملاقاتی صمیمی با دکتر مونسان داشت.

تیموری یادآور شد: آماده تقویت همکاری ها با اسپانیا در حوزه گردشگری هستیم و علاقه مندیم که روابط ایران و اسپانیا در حوزه گردشگری افزایش یابد. ما از روحیات گردشگران اسپانیایی اطلاع داریم و شناخت ما از روحیات و خصوصیات گردشگران اسپانیا می تواند به توسعه گردشگری و افزایش ورود گردشگران اسپانیایی به ایران یاری کند.

معاون گردشگری کشور افزود: ما گردشگری را موضوعی جدا از سیاست می دانیم. اعتقاد ما بر این است که گردشگری ارتباط ملت ها با هم است و یک موضوع فرهنگی است که باعث انتقال فرهنگ ها می گردد.

علاقه مندی اسپانیا برای گسترش روابط با ایران در حوزه گردشگری

کارلوس گاریدو رئیس فدراسیون آژانس های گردشگری اسپانیا نیز در این نشست با ابراز خرسندی از سفر به ایران گفت: علاقه مند هستیم تا با ایران در حوزه گردشگری همکاری کنیم در این میان به نظرم برگزاری تورهای آشناسازی از جمله تورهای رسانه ای می تواند به تقویت روابط دو کشور در حوزه گردشگری یاری کند.

او ادامه داد: مردم ایران مردم مهمان نوازی هستند و حضور ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا می تواند باعث شناخت بیشتر گردشگران و از جمله مردم اسپانیا از ایران گردد.

گاریدو گفت: ما متقابلا آماده هرگونه همکاری با ایران در حوزه گردشگری هستیم و در خواست داریم تا در سفر یه ایران با بخش خصوصی و شرکت های فعال در ایران ملاقات کنیم تا زمینه همکاری هرچه بیشتر ایران و اسپانیا بیش از پیش فراهم گردد.

او افزود: از بخش دولتی و خصوصی ایران برای سفر به اسپانیا دعوت می کنیم در سال 2020 برنامه های خوبی در حوزه گردشگری در این کشور تدارک دیده شده که حضور بخش دولتی و خصوصی ایران در اسپانیا باعث می گردد تا روابط دو کشور تقویت گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 671

به "ملاقات معاون گردشگری کشور با رئیس کنفدراسیون آژانس های گردشگری اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات معاون گردشگری کشور با رئیس کنفدراسیون آژانس های گردشگری اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید