زمان پرداخت وام خرید اقساطی لوازم خانگی به بازنشستگان

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، تفاهم نامه سه جانبه طرح خرید اقساطی لوازم خانگی امروز از سوی صندوق بازنشستگی کشوری، بانک صادرات ایران و گروه صنعتی انتخاب امضاء شد و از 20 مهرماه اجرایی می گردد.

زمان پرداخت وام خرید اقساطی لوازم خانگی به بازنشستگان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

با اجرای این تفاهم نامه بازنشستگان عضو این صندوق می توانند با مراجعه به سایت گروه صنعتی انتخاب از لوازم خانگی فراوریی این گروه، در بسته های 30 و 50 میلیون تومانی با سود 10 درصد و اقساط پنج ساله متناسب با میزان حقوق دریافتی خریداری نمایند.

این تفاهم نامه که هفتمین بسته از مجموعه بسته های رفاهی و خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری در امسال محسوب می گردد؛ توسط اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حجت الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و فهیمی، قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب، به امضاء رسید.

بسته های طرح کمک، مدل جدیدی از همکاری استراتژیک برای خدمت رسانی به شهفرایندان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم با بیان اینکه هدف از طراحی و اجرای بسته های طرح کمک، توسعه قدرت خرید بازنشستگان است، گفت: در کنار این مساله، طرح کمک یک مسئولیت مهم و ملی را ایفا نموده و آن اینکه مدلی مناسب از همکاری استراتژیک میان بخش خصوصی و فراوریی، تامین نمایندگان مالی و صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان متولی و نهاد حاکمیتی را ارائه نموده است.

اکبر افتخاری با بیان اینکه هدف مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در این دوره، ارتقای کیفیت زندگی بازنشستگان بوده است، اضافه کرد: در این جهت، علاوه بر اجرایی کردن طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری که مرحله دوم آن در مهرماه جاری انجام می گیرد؛ طرح های رفاهی و خدماتی را برای بهبود شرایط معیشتی بازنشستگان اجرا نموده ایم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط مالی کنونی، حتی اجرای طرح همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان هم مسائل و احتیاج های آنان را رفع نمی کند، توضیح داد: در این جهت، با اجرای طرح های رفاهی و خدماتی کوشش نموده ایم قدرت خرید بازنشستگان را تا 30 درصد افزایش دهیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش 30 درصدی میانگین حقوق بازنشستگان عضو این صندوق با اجرای مرحله اول طرح همسان سازی در ابتدای امسال، گفت: در این مدت، با اجرای طرح های مختلف خدماتی و رفاهی شامل هفت بسته طرح کمک، توسعه و تقویت بیمه تکمیلی و ارائه تسهیلات مختلف، عملا توانستیم به همین میزان قدرت خرید بازنشستگان را افزایش دهیم تا در شرایط تورمی موجود، بخشی از احتیاج ها و دغدغه های بازنشستگان رفع گردد.

وی با تاکید بر سیاست صندوق بازنشستگی کشوری در جهت خدمات دهی حداکثری به بازنشستگان، یادآور شد: این خدمات، صرفا در حوزه مالی و معیشتی نبوده؛ بلکه حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ارتباطی را نیز در بر گرفته است و اگر مسائل ناشی از کرونا نبود، طرح های تازه ای را در حوزه های تفریحی و ورزشی به اجرا درمی آوردیم.

افتخاری در ادامه به فرایند چهارماهه پیگیری و برگزاری جلسات متعدد سه جانبه میان صندوق بازنشستگی کشوری، بانک صادرات ایران و گروه صنعتی انتخاب برای تحقق طرح خرید اقساطی کالای خانگی اشاره نمود و گفت: این طرح بار ها آنالیز شد، چون جزئیات فنی، قانونی و مالی مختلفی داشت که در این جهت، هم بانک صادرات و هم گروه صنعتی انتخاب از بخشی از منافع خود گذر کردند تا خدمت عظیم و مناسبی به بازنشستگان ارائه گردد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، بازنشستگان کشوری می توانند از 20 مهرماه، به سایت گروه صنعتی انتخاب مراجعه و در دو سطح 30 و 50 میلیون تومانی کالا های مورد احتیاج خود را سفارش دهند. خوشبختانه، امروز تأمین مالی طرح از سوی بانک صادرات اجرا شده و گروه صنعتی انتخاب هم برنامه ریزی لازم برای زیرساخت های دریافت سفارش، تأمین کالا و سفارش های بازنشستگان و نیز حمل و نصب رایگان محصولات را انجام داده است که امیدواریم این طرح با قدرت، اجرایی گردد.

آمادگی کامل بانک صادرات برای تامین مالی بسته های طرح کمک

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در این مراسم با اشاره به چنددهه سابقه همکاری این بانک با صندوق بازنشستگی کشوری، امضاء و اجرای این تفاهم نامه را در شرایط سخت تحریم های مالی و نیز تاثیر منفی کرونا بر بازار های جهانی بسیار مهم دانست.

حجت الله صیدی گفت: مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری از زمان شروع مسئولیت خود، با ابتکار های جدید و به طور جدی و پیگیر طرح های مختلف رفاهی و خدماتی را اجرایی نموده است؛ به طوری که در هفتمین ماه سال شاهد شروع هفتمین بسته طرح کمک هستیم و در این زمینه، بانک صادرات هم برای تداوم و توسعه بسته های متنوع این طرح آمادگی کامل دارد.

وی همچنین با اشاره به سابقه تامین مالی پروژه های گروه صنعتی انتخاب از سوی بانک صادرات ایران تاکید نمود: فعالیت جدی این گروه، باعث شد تبعات خروج دو برند معروف خارجی از بازار لوازم خانگی ایران محسوس نباشد و این گروه، مصداق تحقق شعار های رونق فراوری و جهش فراوری در دو سال اخیر بوده است.

هیچ گونه خللی در تامین احتیاج ها و سفارش های بازنشستگان نخواهیم داشت

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب نیز در این مراسم، اعتماد صندوق بازنشستگی کشوری را موجب افتخار این گروه دانست و گفت: اجرای این طرح، موجب ایجاد و تقویت زنجیره ارزش از تامین مواد اولیه و قطعات تا فراوری، حمل ونقل، نصب و خدمات پس از فروش خواهد شد و مانع تبعات منفی واسطه گری میان فراورینماینده و مصرف نماینده نهایی خواهد شد.

فهیمی از سه برابر شدن فراوری و فروش محصولات گروه صنعتی انتخاب در امسال نسبت به سال 1398 اطلاع داد و گفت: در برنامه راهبردی شرکت، میزان فراوری و فروش در سال 1400 به چهار برابر امسال خواهد رسید.

وی از اجرای 12 پروژه توسعه ای از سوی گروه صنعتی انتخاب برای تامین مواد اولیه و بی احتیاج شدن از واردات اطلاع داد و تاکید نمود: با برنامه ریزی اجرا شده، هیچ گونه کمبود و خللی در تامین احتیاج ها و سفارش های بازنشستگان نخواهیم داشت و امیدواریم با جلب رضایت آن ها، گام مهمی در جهت توسعه بازار و جذب مشتریان جدید برداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1197

به "زمان پرداخت وام خرید اقساطی لوازم خانگی به بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان پرداخت وام خرید اقساطی لوازم خانگی به بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید