صدور 511 گواهینامه انطباق صادراتی خرما در خوزستان

به گزارش مجله تور مالزی، کارشناس اداره ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی اداره کل استاندارد خوزستان گفت: در 10 ماهه امسال تعداد 511 فقره گواهینامه انطباق کالا با استاندارد ملی ایران برای محموله های صادراتی واحدهای بسته بندی خرما در سطح خوزستان صادر شده که این امر پس از بازرسی و نمونه برداری از محموله ها و حصول اطمینان از انطباق آن ها با استانداردهای ملی مربوطه صادر می شود.

صدور 511 گواهینامه انطباق صادراتی خرما در خوزستان

به گزارش خبرنگاران، مریم دهناشی با اعلام این خبراظهار کرد: 511 مورد بازرسی و نمونه برداری نیز از محموله های صادراتی خرما در سطح استان خوزستان انجام شده است.

وی گفت: حجم صادرات خرما در این مدت 11 میلیون و 326 هزار و 460 کیلوگرم بوده که به کشورهای امارات، قزاقستان، قرقیزستان، مجارستان، نیوزلند، آفریقای جنوبی، لبنان، روسیه، استرالیا، ترکیه، تاجیکستان، چک، لهستان، سنگاپور، رومانی، اکراین، چین، تایلند، فیجی، دبی، لیتوان، اندونزی، سریلانکا، کانادا، بلغارستان، ایرلند و مولداوی صادر شده است.

دهناشی شرح داد: مبادی خروجی محموله های خرما نیز بندرعباس، سرخس، بندرلنگه، بندرانزلی، آستارا، بازرگان، خرمشهر، تبریز و بندر امیرآباد بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 355

به "صدور 511 گواهینامه انطباق صادراتی خرما در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 511 گواهینامه انطباق صادراتی خرما در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید