فعالیت های اشتغال زایی مرتبط با دریا در تنگستان گسترش می یابد

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، عبدالحسین رفیعی پور عصر پنجشنبه در بازید از محل احداث شرکت کشتی سازی در بندر رستمی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در شهرها و روستاهای شهرستان گفت: در بخش روستایی شهرستان تنگستان شش سالن ورزشی در روستاها احداث و مورد بهره برداری نهاده شد.

فعالیت های اشتغال زایی مرتبط با دریا در تنگستان گسترش می یابد

فرماندار تنگستان توضیح داد: در حوزه سلامت شهرستان طرح تحول خدمات سلامت در بخش روستایی 32 خانه بهداشت در روستاها در حال فعالیت هستند.

این مقام عالی دولت در تنگستان گفت: در بخش دلوار تنگستان دو سایت پرورش میگو با وسعت 750 هکتار در دلوار یک و دلوار دو و سایت سه نیز در حال آماده سازی برای آبزی پروری است و 37 مرزعه پرورش میگو با 527 هکتار زیر کشت در حال فعالیت است که سالانه بالغ بر دو هزار تن میگو فراوری می گردد.

وی ادامه داد: در حوزه پرورش ماهی در قفس که یک ظرفیت بسیار خوبی در ساحل تنگستان است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده گردد.

رفیعی پور گفت: پرورش ماهی در قفس در هشت هکتار در حال حاضر در شهرستان فعالیت دارد که سالانه هزار و 330 تن ماهی فراوری می نماید و 11 مجوز جدید برای پرورش ماهی در قفس صادر شده است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: شرکت تکثیر و فراوری لارو بچه ماهی و میگو که سالانه 791 میلیون قطعه فراوری می نماید ظرفیت بسیار خوبی در حوزه شیلات شهرستان تنگستان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 150

به "فعالیت های اشتغال زایی مرتبط با دریا در تنگستان گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های اشتغال زایی مرتبط با دریا در تنگستان گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید