قطع 120 هزار پایانه فروشگاهی فاقد پرونده مالیاتی تا 25 دی

به گزارش مجله تور مالزی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از قطع 120 هزار پایانه فروشگاهی فاقد پرونده مالیاتی تا 25 دیماه جاری اطلاع داد.

قطع 120 هزار پایانه فروشگاهی فاقد پرونده مالیاتی تا 25 دی

به گزارش خبرنگاران؛ آقای مهران محرمیان با اشاره به اتمام مراحل عملیاتی سازی ماده 11 قانون سرانجامه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان تا قبل از سرانجام سال جاری گفت: تا تاریخ 25 دی، 120 هزار سرانجامه فروشگاهی که پرونده مالیاتی ندارند و یا پرونده ناقص دارند و یا دارنده سرانجامه فوت شده است، قطع شد.

وی به همکاری بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی در مورد قانون سرانجامه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان اشاره نمود و اضافه نمود: در مورد اجرای ماده 11 این قانون، مقرر شد از 22 دی ماه سال جاری دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت جدیدی بدون ایجاد پرونده مالیاتی فعال نگردد.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اضافه نمود: در این زمینه هماهنگی لازم با سازمان امور مالیاتی اجرا شده و ضمن تشکر از همکاری خوب این سازمان مقرر شده است که از اوایل بهمن ماه سال جاری، ایجاد پرونده جدید مالیاتی به صورت اتوماتیک انجام گردد.

این مقام مسئول بانکی توضیح داد: در مورد 3 میلیون و 800 هزار ابزار پذیرش که پرونده مالیاتی نداشته اند هماهنگی لازم با سازمان امور مالیاتی اجرا شده و پرونده مالیاتی این افراد به صورت اتوماتیک ایجاد خواهد شد.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در سرانجام با بیان اینکه پرونده ماده 11 قانون سرانجامه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان با اجرای کامل آن تا قبل از سرانجام سال جاری بسته خواهد شد، گفت: همچنین هشدار های لازم به سایر صاحبان ابزار پذیرش که اطلاعات آن ها به هر دلیلی نقص دارد، ارایه شده است تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نمایند، در غیر این صورت ابزار پذیرش آن ها غیر فعال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1388

به "قطع 120 هزار پایانه فروشگاهی فاقد پرونده مالیاتی تا 25 دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع 120 هزار پایانه فروشگاهی فاقد پرونده مالیاتی تا 25 دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید