تور ایتالیا ارزان: لیائو: میلان می خواهد قهرمان جام حذفی گردد

به گزارش مجله تور مالزی، مهاجم تیم میلان برای سایر مدعی های قهرمانی در جام حذفی خط و نشان کشید.

تور ایتالیا ارزان: لیائو: میلان می خواهد قهرمان جام حذفی گردد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان توانست با 4 گل لاتزیو را در جام حذفی شکست دهد و راهی دور بعدی گردد. این بدان معناست که میلان در نیمه نهایی کوپا ایتالیا با اینتر روبه رو خواهد شد، تنها مرحله ای که دو بازی برگزار می گردد و بازی ها به صورت رفت و برگشت است.

رافائل لیائو بعد از این ملاقات گفت: بعد از داربی که بازی بسیار مهمی برای ما بود، ما برای امشب با روحیه بالا به زمین آمدیم و فکر می کردم عملکرد فوق العاده ای داشتیم. تنها چند روز پس از شکست 2-1 اینتر در سری آ توانستیم این ملاقات را نیز ببریم. اکنون ما در نیمه نهایی هستیم، کوپا ایتالیا رقابتی است که میلان می خواهد آن را ببرد. من همواره آماده هستم تا با گل یا پاس گل به تیمم یاری کنم، اما مهم ترین چیز این است که تیم به نیمه نهایی برسد.

شاگردان استفانو پیولی که بردی شش امتیازی در داربی دلامدونینا به دست آوردند، با 52 امتیاز به جایگاه دوم جدول سری A صعود کردند. اینتر نیز که دومین شکست خود را در فصل 22-2021 مسابقات متحمل شد، با 53 امتیاز هم چنان بر صدر جدول تکیه زده است.

میلان در ملاقات بعدی خود در لیگ به مصاف سامپدوریا می رود که این ملاقات یک شنبه 24 بهمن برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1945

به "تور ایتالیا ارزان: لیائو: میلان می خواهد قهرمان جام حذفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: لیائو: میلان می خواهد قهرمان جام حذفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید