ماجرای حضور یک بازیکن پرسپولیس در لیست مجیدی خبرنگاران

به گزارش مجله تور مالزی، فرهاد مجیدی فصل گذشته که سرمربی استقلال بود لیست 5 نفره ای را اواخر فصل به باشگاه استقلال داد که نام آرمان رمضانی هم در آن لیست بود.

ماجرای حضور یک بازیکن پرسپولیس در لیست مجیدی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آن لیست به جز آرمان رمضانی که مهاجم سایپا بود، آرمین سهرابیان و یک بازیکن فولاد خوزستان هم حضور داشتند اما در نهایت مجیدی به خاطر اختلافات شدید با احمد سعادتمند کناره گیری کرد و از ابتدای لیگ بیستم محمود فکری جانشین او شد.

وقتی رمضانی به استقلال پیوست خیلی ها تعجب کردند که چرا مجیدی مهاجم گل نزن پرسپولیس را خریده است اما واقعیت آن است که فرهاد مدل فوتبال رمضانی را قبول دارد و احساس می نماید او به درد تیمش می خورد.

رمضانی که دوران خوبی را در پرسپولیس سپری نکرد حالا با انگیزه های زیاد به استقلال پیوسته و باید دید آیا اینجا می تواند انتظارات را برآورده کند یا نه؟

بعد از محمد نادری رمضانی دومین بازیکن پرسپولیسی است که سر از استقلال درمی آورد. در واقع می توان گفت استقلال در جذب بازیکنان رقیب دبل نموده است البته محمد نادری تا امروز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در خصوص آرمان رمضانی هم باید منتظر گذشت زمان باشیم و بعداً عملکرد او را آنالیز کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1525

به "ماجرای حضور یک بازیکن پرسپولیس در لیست مجیدی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای حضور یک بازیکن پرسپولیس در لیست مجیدی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید