ماجرای عجیب کشتار سگ ها به وسیله میمون ها

به گزارش مجله تور مالزی، در دهکده کوچکی در هند، گروهی میمون دست به کشتار سگ ها زدند.

ماجرای عجیب کشتار سگ ها به وسیله میمون ها

به گزارش خبرنگاران، دسته ای از میمون های خشمگین نزدیک به 250 سگ را بالای درخت ها و ساختمان ها بردند و از آن جا به زمین پرتاب کردند. خشم آن ها زمانی برانگیخته شد که چند سگ یک بچه میمون را کشتند.

اهالی شهرستان بید در استان ماهاراشترا در 500 کیلومتری شرق بمبئی، به خبرنگاران گفتند که میمون ها فقط در پی انتقام بودند و در روستای لاوول حتی یک سگ را هم زنده نگذاشتند.

به گفته این روستاییان، کشتار زمانی شروع شد که نزدیک به یک ماه پیش، چند سگ یک بچه میمون را کشتند. از آن زمان، میمون ها هر سگی را که بتوانند بربایند با خود به جای بلندی می برند و از بلندی به زمین پرتاب می نمایند تا کشته گردد.

در تصویری از این ستیز میان میمون ها و سگ ها، نزدیک لبه پشت بام ساختمانی، سگ کوچکی دیده می گردد که در چنگال میمونی اسیر است.

اهالی روستای لاوول با جنگل بانی تماس گرفتند و یاری خواستند. اما جنگلبانان نتوانستند حتی یک میمون را بگیرند.

روستاییان سپس خود دست به کار شدند و کوشیدند این جانوران را در تله بیندازند. اما آن زمان بود که میمون ها سراغ مردان دهکده آمدند. گزارش ها حاکی از آن است که چند روستایی کوشش داشتند سگ ها را نجات بدهند، اما خود از بلندی به پایین پرت شدند و زخمی شدند.

میمون ها تقریبا تمام توله سگ های منطقه را کشته اند، اما خشمشان هنوز فروکش نکرده است و اکنون، به بچه هایی دبستانی حمله می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1891

به "ماجرای عجیب کشتار سگ ها به وسیله میمون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عجیب کشتار سگ ها به وسیله میمون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید