معاون سابق اف بی آی: ممکن است ترامپ مهره روسیه باشد

به گزارش مجله تور مالزی، معاون سابق اف بی آی در یک مصاحبه تلویزیونی مدعی شد این احتمال وجود دارد که دونالد ترامپ جزو مهره های نفوذی روسیه در آمریکا باشد.

معاون سابق اف بی آی: ممکن است ترامپ مهره روسیه باشد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اندرو مک کِیب معاون سابق اف بی آی که چند روز قبل در مصاحبه با شبکه خبری ان بی سی اتهاماتی را علیه دونالد ترامپ مطرح نموده بود، این بار در مصاحبه با سی ان ان از احتمال نفوذی بودن رئیس جمهور کشورش سخن گفته است.

این مقام سابق اف بی ای که سال گذشته در پی شدت دریافت اختلافاتش با ترامپ مجبور به استعفا شده بود، در مصاحبه با سی ان ان اظهار داشته است: به نظر من این امکان وجود دارد که ترامپ مهره روس ها باشد. فکر می کنم به همین دلیل بود که ما تحقیقات خود [در خصوص ارتباطات ترامپ با روس ها] را شروع کردیم. من واقعاً نگران روزی هستم که رابرت مولر [بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا] به همین نتیجه برسد.

دونالد ترامپ در واکنش به مصاحبه قبلی اندرو مک کِیب با ان بی سی، وی را فردی دروغگو خوانده بود که به دلیل دروغ هایش از اف بی آی اخراج شده است. حال باید دید رئیس جمهور آمریکا به اتهام بزرگتری که مک کِیب در مصاحبه با سی ان ان به او وارد نموده است چگونه واکنش نشان خواهد داد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 160

به "معاون سابق اف بی آی: ممکن است ترامپ مهره روسیه باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سابق اف بی آی: ممکن است ترامپ مهره روسیه باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید