مقاله: بهترین فستیوال های کانادا

به گزارش مجله تور مالزی، کلاه کابویی خود را به سر کنید و راهی شرکت کردن در عظیمترین نمایش فضای باز در کل دنیا شوید. هر سال در ماه جولای بیشتر از یک میلیون نفر به شهر کلگری می فرایند تا در یک فستیوال و جشن عظیم با نام کلگری استمپید شرکت نمایند. خود شهر کلگری مهمان نوازی معروف و عالی خود را با تنوع فرهنگی ترکیب نموده است و نتیجه به وجود آمدن یکی از جذاب ترین شهرهای کانادا است. اتومبیل خود را سوار شوید، یک ساعت به بیرون شهر رانندگی کنید و به قلب کوه های راکی و مقصدهای فوق العاده محبوبی مانند پارک های ملی بنف و جاسپر برسید، جایی که دنیایی بی خاتمه از انواع ماجراجویی ها در یک طبیعت رویایی چشم انتظار شما است.

مقاله: بهترین فستیوال های کانادا

هر سال در ماه های ژوئن و جولای شهر مونترال میزبان فستیوال موسیقی جاز است. در مدت این جشن بیشتر از 500 اجرای زنده موسیقی برگزار می شوند و تقریبا سه چهارم آنها رایگان هستند. این فستیوال عظیم و معروف میزبان حدود 2000 نفر موسیقی دان نامدار از بیشتر از 20 کشور جهان است. در مدت این جشن حدود 2 میلیون عاشق موسیقی از جمله مسافران تور کانادا از سراسر جهان به مونترال در استان کبک می آیند تا از شنیدن موسیقی گوش نواز حرفه ای ها لذت ببرند و با هنرمندان جدید و خوش آتیه آشنا شوند. البته اجراهای زنده موسیقی در این فستیوال محدود به سبک جاز نیست و شما می توانید انتظار شنیدنی دیگر سبک های موسیقی را هم داشته باشید.

کانادایی ها برف و سرما را خوب می شناسند و تعداد زیادی فستیوال برای جشن دریافت و خوش گذراندن در فصل سرما دارند؛ یکی از جذاب ترین آنها فستیوال وینترلود شهر اتاوا است. اولین 3 آخر هفته فوریه هر سال، شهر پایتخت با برگزاری این فستیوال به مکانی پر جنب و جوش و سرزنده تبدیل می گردد؛ آن قدر گرم که سرمای هوا را متوجه نخواهید شد. طولانی ترین راستا اسکیت روی یخ جهان، ساخت مجسمه های یخی، زمین های برف بازی و اجراهای زنده موسیقی تنها گوشه هایی از جذابیت های این فستیوال هستند.

منبع مقاله: بهترین فستیوال های کانادا

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1217

به "مقاله: بهترین فستیوال های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین فستیوال های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید