نتایج آزمون میانجیگری هفته آینده اعلام می گردد

به گزارش مجله تور مالزی، معاون برنامه ریزی مرکز توسعه حل اختلاف از برگزاری آزمون میانجیگری با 560 داوطلب در 15 استان اطلاع داد و گفت: کوشش می کنیم حداکثر ظرف هفته آینده نتایج این آزمون را به وسیله سامانه و سایت مرکز توسعه حل اختلاف اطلاع رسانی کنیم.

نتایج آزمون میانجیگری هفته آینده اعلام می گردد

به گزارش خبرنگاران، علی حسین پور، معاون برنامه ریزی مرکز توسعه حل اختلاف کشور در جریان بازدید از محل آزمون اولین دوره آموزشی میانجیگری گفت: در اجرای ماده 82 قانون آیین دادرسی کیفری و تحقق اهداف مدنظر در سند تحول قضایی تاسیس موسسه میانجی گری پیش بینی شده است.

حسین پور اضافه نمود: دو هدف کلی را در این راستا مد نظر قرار داده ایم هدف اول کاهش موجودی و ورودی پرونده به محاکم قضایی است و دومین هدف نیز افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده هاست که برای تحقق این اهداف از قبل فراخوانی ارسال شده بود تا متقاضیان و علاقه مندان ثبت نام نموده و فرآیند مصاحبه و گزینش انجام گرفته است.

وی توضیح داد: پس از تایید مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، متقاضیان طی 84 جلسه توسط اساتید مجرب با همکاری دانشگاه تهران آموزش دیدند و امروز آزمون اولین دوره میانجی گری در سطح کشور در 15 استان با 560 داوطلب برگزار گردید و کوشش می کنیم حداکثر ظرف هفته آینده نتایج این آزمون را به وسیله سامانه و سایت مرکز توسعه حل اختلاف اطلاع رسانی کنیم.

معاون برنامه ریزی مرکز توسعه حل اختلاف کشور در سرانجام یاد آور شد: امیدواریم بتوانیم از این طریق، یاری های شایانی هم به مردم و هم به منظور رسیدگی به دعاوی و کاهش پرونده ها اقدامات موثری انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1614

به "نتایج آزمون میانجیگری هفته آینده اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون میانجیگری هفته آینده اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید