نعمتی: امیدوارم در زمین جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدهم، غیبتم در فینال 2018 را جبران می کنم

به گزارش مجله تور مالزی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که بتواند جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی را در زمین بدهد.

نعمتی: امیدوارم در زمین جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدهم، غیبتم در فینال 2018 را جبران می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیامک نعمتی پس از بازگشت تیم پرسپولیس به ایران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: ان شاالله بتوانیم در فینال هم پیروز شویم و بعد از سال ها قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی در خصوص دعوتش به تیم ملی فوتبال نیز شرح داد: خیلی خبر خوبی بود. ان شالله بتوانم همین فرایند را در تیم ملی داشته باشم. تشکر می کنم از کادر فنی تیم ملی که به من اعتماد کردند و امیدوارم در داخل زمین بتوانم جواب آن ها را بدانم.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص حضور در پست دفاع راست نیز گفت: من همه جا و هر جایی که کادر فنی صلاح بداند بازی می کنم.

محرومیت آل کثیر انگیزه بازیکنان پرسپولیس را زیاد کرد. نعمتی با اشاره به این موضوع گفت: فکر می کنم این حکم غیرمنصفانه بود. محرومیت او انگیزه ما را بالا برد. ان شاءالله در این چند روز محرومیتش بخشیده گردد. آل کثیر در بازی ها خیلی تأثیرگذار بود و ما برد مقابل النصر را هم به او تقدیم کردیم.

نعمتی دربار اینکه در بازی برگشت فینال سال 2018 به دلیل محرمیت حضور نداشت اما این بار می تواند در فینال بازی کند، گفت: برای من خیلی سخت بود که در بازی برگشت فینال 2018 نبودم، ولی امیدوارم در سال 2020 آن فینال قبل را جبران کنم.

وی درباره ناراحتی بعضی بازیکنان پرسپولیس از مسائل ملی بیان نمود: ما قبل از اینکه به قطر برویم، خیلی مسائل داشتیم اما با بچه ها حرف زدیم بدون اینکه یک مصاحبه کنیم و آرامش مردم را به هم بزنیم، در مسابقات شرکت کنیم و بتوانیم بهترین نتییجه را کسب کنیم. الان باید شرایط اقتصادی به گونه ای باشد که انگیزه بازیکنان بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1189

به "نعمتی: امیدوارم در زمین جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدهم، غیبتم در فینال 2018 را جبران می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: امیدوارم در زمین جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدهم، غیبتم در فینال 2018 را جبران می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید