وزیر انرژی عربستان: ما و روسیه عضو یک خانواده هستیم

به گزارش مجله تور مالزی، وزیر انرژی عربستان روابط کشورش با روسیه را خانوادگی توصیف و تاکید نمود که دو کشور قادر به حل اختلافات شان هستند و ریاض برای طلاق از مسکو برنامه ریزی نمی کند.

وزیر انرژی عربستان: ما و روسیه عضو یک خانواده هستیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایلنا و به نقل از بلومبرگ، عبدالعزیز بن سلمان، پسر ملک سلمان، پادشاه سعودی وزیر انرژی عربستان در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ آمریکا گفت: روابط عربستان با روسیه که عظیم ترین شریک ریاض در اوپک است، در اوایل مارس از مرحله بحرانی عبور کرد.

وی ادامه داد: همانند هر خانواده ای که در میان اعضای آن اختلافاتی پیش می آید ما هم اختلافاتی داریم اما همیشه این مسائل را حل می کنیم و این باعث می گردد که خانواده ما فقط قوی تر گردد. البته اگر امیدم نقش بر آب گردد، متاسفم اما ما برای طلاق از روسیه برنامه ریزی نمی کنیم.

طبق گفته وی، دو صادرکننده نفت در گروه 20 می توانند کاهش حدود هفت میلیون بشکه فراوریات نفتی در روز از طرح کلی کاهش 20 میلیون بشکه در روز در بازار را به عهده بگیرند. بن سلمان اضافه نمود، جزئیات این مساله امروز، چهارشنبه معین خواهند شد.

وی توضیح داد: حجم واقعی آنچه ما کاهش خواهیم داد بسیار بیشتر از رقم اعلام شده، است (9.7 میلیون بشکه تقریبا در روز). تنها فراوری اوپک به اضافه اینکه ما در حدود 12.5 میلیون بشکه در روز را کاهش خواهیم داد البته اگر کاهش روزانه در عربستان، امارات و کویت را در نظر بگیریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 917

به "وزیر انرژی عربستان: ما و روسیه عضو یک خانواده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر انرژی عربستان: ما و روسیه عضو یک خانواده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید