وضعیت نامشخص تیم ملی والیبال بانوان برای انتخابی المپیک، وقتی تصمیمی گرفته نمی گردد!

به گزارش مجله تور مالزی، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال می گوید در خصوص شرکت کردن تیم ملی بانوان در انتخابی المپیک هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

وضعیت نامشخص تیم ملی والیبال بانوان برای انتخابی المپیک، وقتی تصمیمی گرفته نمی گردد!

متین زبردست، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در گفت وگو با خبرنگاران به وضعیت قرعه کشی لیگ بانوان اشاره نمود و گفت: هنوز قرعه کشی لیگ و وضعیت تیم ها معین نشده است. البته لیست تیم های شرکت نماینده بسته شده و اسامی آنها را به وسیله فدراسیون اعلام می کنیم . علاوه بر این با هماهنگی سازمان لیگ زمان قرعه کشی را اعلام می کنیم.

او در خصوص لغو شدن تاریخ قبلی قرعه کشی بیان نمود: مرحله اول تیم ها از ما فرصت خواستند تا برنامه و اعتبارات خود را کامل نمایند به همین دلیل فدراسیون به آنها فرصت داد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم بانوان در مسابقات انتخابی المپیک که دی ماه برگزار می گردد، حاضر می شود؟ بیان نمود: فدراسیون فعلا در این مورد تصمیم خاصی نگرفته است.

زبردست در پاسخ به این سوال که با توجه به برگزاری مسابقات در دی ماه و معین نبودن کادر فنی ایران، زمان برای آماده سازی تیم از دست نمی رود، گفت: ان شاء الله که دیر نمی گردد!

به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه تیم ملی والیبال بانوان با قرار دریافت در جمع هشت تیم برتر آسیا جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک را به دست آورد، جواد مهرگان مشاور فنی تیم ملی به تیم العربی کویت پیوست و در ادامه زبردست تصمیم گیری در خصوص تیم بزرگسالان و شرکت در انتخابی المپیک را به معین شدن وضعیت فدراسیون موکول کرد. البته فدراسیون هم ماه هاست در بلاتکلیفی به سر می برد و هنوز معین نیست انتخابات آن قرار است چه زمانی برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 512

به "وضعیت نامشخص تیم ملی والیبال بانوان برای انتخابی المپیک، وقتی تصمیمی گرفته نمی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت نامشخص تیم ملی والیبال بانوان برای انتخابی المپیک، وقتی تصمیمی گرفته نمی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید