پرسپولیس- تراکتور؛ آشتی دوباره با فوتبال ایرانی پرسپولیس آه در بساط ندارد؛ همه پول می خواهند مهاجم الجزایری به تراکتور پیوست آنتونی استوکس در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس

به گزارش مجله تور مالزی، پیروزی شاگردان یحیی یعنی تضمین صدرنشینی تا هفته بعد و پیروزی شاگردان ساکت الهامی یعنی بازگشت واقعی به کورس قهرمانی.

پرسپولیس- تراکتور؛ آشتی دوباره با فوتبال ایرانی پرسپولیس آه در بساط ندارد؛ همه پول می خواهند مهاجم الجزایری به تراکتور پیوست آنتونی استوکس در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس

جهت دریافت مشاوره خدمات ارزانترین چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

خبرنگاران؛ احسان محمدی- این بازی هیچ وقت یک مسابقه عادی نیست. چه در تهران و چه در تبریز. دیدارهای پرسپولیس و تراکتور از سال های دور پرهیجان بود. از روزگار استادیوم باغ شمال و گزارش های معصومیان و فرارهای باغمیشه و دریبل های علی کریمی در زمین گل آلود تا عصر برانکو و شوت حاج صفی و شکست کالدرون. حالا که شبکه های اجتماعی سکاندار فوتبال ایران شده اند، این مسابقه با حاشیه های بیشتری دنبال می گردد.

نیم فصل دوم لیگ برتر برای دو تیم با یک بازی حساس و کلیدی آغاز می گردد، پیروزی شاگردان یحیی یعنی تضمین صدرنشینی تا هفته بعد و پیروزی شاگردان ساکت الهامی یعنی بازگشت واقعی به کورس قهرمانی. دو مربی جوانی که جایگزین کالدرون و دنیزلی شدند که در میانه راه رفتند. یحیی گل محمدی مربی صبوری نشان می دهد ولی وزنه بزرگی را برداشته است، او با یک نیم فصل می تواند به بزرگترین افتخار دوران مربیگری اش دست پیدا کند. نیمی از راه را کالدرون آمده بود اما با رفتنش که البته به نظر می رسد خیلی هم اسباب سوگواری قرمزها را فراهم نیاورد، حالا نوبت به پسر محجوب فوتبال ایران رسیده است تا یک رویای قدیمی را تکمیل کند.

بعد از اعلام عدم جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به نظر می رسد چالش بیرو- رادو ادامه دارد و هر دو دروازه بان مدعی شماره یک هستند، گرچه یحیی احتمالاً به ستاره ملی پوش اعتماد کند. در خط دفاعی هم برخی ها بر این باورند که او دوباره به سیدجلال حسینی این فرصت را می دهد تا خط دفاع آهنین فصل قبل را احیا کند. گرچه آنها در نیم فصل هم بهترین خط دفاع را به نام خود ثبت کردند اما تزلزل هایی داشتند که رادوشویچ را به ستاره تبدیل کرد. لغزش خط دفاعی ها خیلی اوقات دروازه بان ها را به شهرت می رساند!

در نیم فصل اول طرفداران از خط حمله پرسپولیس راضی نبودند. اگر درخشش یک تنه مهدی ترابی نبود احتمالاً یحیی، پرسپولیس را در رتبه پنجم یا ششم تحویل می گرفت اما حالا با اضافه شدن اوساگونا، انتظار می رود علی علیپور فضای تحرکی بیشتری به دست بیاورد و به فرم مطلوبش برگردد و راه دروازه را باز گم نکند. احتمال اضافه شدن استوکس به این این تیم ترافیک خط حمله را بیشتر خواهد نمود ولی بعید است کسی به این زودی جای علیپور را بگیرد.

تراکتور هم با تغییراتی به نیم فصل دوم آمدند. در آخرین بازی های نیم فصل اول هم اشکان دژاگه احیا شد و هم مسعود شجاعی درخشید. رشید مظاهری درون دروازه هر وقت آماده بوده، گل زدن به او کابوس مهاجمان شده است. ایمانی، اسدی، خانزاده، سلیمی، ساسان انصاری و ...همه بازیکنانی هستند که در چندفصل اخیر در لیگ مهره های قابل اتکایی بوده اند.

تراکتوری ها که دست به جیب شدن شان ندارد حالا از اکوچا حمزاوی رونمایی می نمایند. بازیکن الجزایری که قبلاً برای تیم الاتحاد این کشور بازی نموده و در 41 بازی برای تیم دیپورتیوو ناسیونال پرتغال هم پیروز به ثمر رساندن 7 گل شده است احتمالاً گران ترین خرید این فصل فوتبال ایران است. او جانشین کوین فورچونه ای شد که علیرغم کارنامه خوب در فوتبال ایران مثل سنگی درون سیاهچاله ای سقوط کرد و رفت. از او هیچ تصویر روشن یا درخششی ماندگار در ذهن نداریم.

این مسابقه برای گرم کردن تنور لیگ یک انتخاب مناسب است. به شرط اینکه تیم ها با جسارت بازی نمایند و در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی همان حرف های کلیشه ای همیشگی را نشنویم:ما هنوز چند بازی برای هماهنگ شدن احتیاج داریم و این شکل بازی بعد از تعطیلات، کاملا عادی است و ....

--

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس آه در بساط ندارد؛ همه پول می خواهند

مهاجم الجزایری به تراکتور پیوست

آنتونی استوکس در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس

--

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 717

به "پرسپولیس- تراکتور؛ آشتی دوباره با فوتبال ایرانی پرسپولیس آه در بساط ندارد؛ همه پول می خواهند مهاجم الجزایری به تراکتور پیوست آنتونی استوکس در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس- تراکتور؛ آشتی دوباره با فوتبال ایرانی پرسپولیس آه در بساط ندارد؛ همه پول می خواهند مهاجم الجزایری به تراکتور پیوست آنتونی استوکس در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید