پویش آواز برای مقابله با کرونا در ایتالیا را ببنید، عکس

به گزارش مجله تور مالزی، ایرنا نوشت: مردم ایتالیا این روزها با هدف بالا بردن روحیه عمومی برای مقابله با بیماری کرونا، ضمن ماندن در خانه ها، هر روز در بالکن یا از پشت پنجره خانه هایشان آواز می خوانند و موسیقی می نوازند.

پویش آواز برای مقابله با کرونا در ایتالیا را ببنید، عکس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

این روزها ایتالیا سخت گرفتار کرونا است و بعد از چین، بیشترین میزان افراد مبتلا به این بیماری مسری و مرگ و میر ناشی از آن را دارد.

مردم این کشور در قرنطینه سراسری در شهرهای مختلف در خانه ها به سر می برند، از شهر سالرنو تا ناپل گرفته تا پالرمو و تورین در ابتکار و پویشی جالب، هم برای اینکه حوصله شان در خانه ها سر نروند و هم برای اینکه به دیگر شهروندان و هم میهنان خود در این شرایط سخت روحیه بدهند، بالکن خانه را به کنسرت های کوچک موسیقی تبدیل نموده اند.

این پویش نه تنها در شبکه های اجتماعی ایتالیا ، بلکه در دیگر کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا وسوئد هم رونق گرفته و از هر شهروندی که توانایی خواندن یا نواختن آلات موسیقی دارد، دعوت شده به این پویش بپیوندد.

در تصاویر ویدئویی منتشر شده از این پویس مشاهده شده که کلودیا پوچینی و آندرآ زوکو دو معلم موسیقی در حال اجرای موسیقی در بالکن منازل خود هستند.

لوئیس کاپالدی خواننده اسکاتلندی نیز از یک خواننده قرنطینه شده در منزلش که در بالکن مشغول به خواندن آواز بود، قدردانی کرد.

این پویش بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 835

به "پویش آواز برای مقابله با کرونا در ایتالیا را ببنید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش آواز برای مقابله با کرونا در ایتالیا را ببنید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید