کاهش قیمت آپارتمان های ونکوور

به گزارش مجله تور مالزی، جدیدترین خبرها از بازار مسکن ونکوور عظیم از این حکایت دارند که با اصلاحاتی که در بازار املاک و مسکن این شهر عظیم و مجذوب کننده کانادا اجرا شده، کم کم شاهد کاهش قیمت آپارتمان های لوکس هستیم. بنا بر اعلام گزارشی که یکی از شرکت های املاک موسوم به Royal LePage منتشر نموده است قیمت هر پای مربع مجتمع مسکونی یا condo در ونکوور عظیم بیشتر از سایر نقاط کانادا کاهش داشته است.

کاهش قیمت آپارتمان های ونکوور

لازم به ذکر است میانگین قیمت هر پای مربع آپارتمان در این منطقه از کانادا 764 دلار است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حاکی از کاهش 8.3 درصدی است. پارسال این موقع قیمت هر پای مربع condo در شهر ونکوور 1044 دلار بود. اما باید گفت که علیرغم این کاهش، هنوز هم افرادی که در ونکوور ملک و آپارتمان می خرند بیشترین قیمت را برای هر پای مربع پرداخت می نمایند و به عبارتی این شهر کانادا گران قیمت ترین املاک را در کل کانادا دارد.

به هر ترتیب، این خبر خوبی برای افرادی است که بعد از سال ها می خواهند اولین خانه خود را خریداری نمایند. از سوی دیگر، بالاتر بودن قیمت املاک در ونکوور به این معنی است که خریداران به نقاط اطراف و خارج از هسته مرکزی ونکوور چشم می دوزند تا مسکن ارزان و با قیمت پایین تر پیدا نمایند.

مثلا می توان به محله های Burnaby، Tri-Cities و Fraser Valley اشاره نمود که از جذابیت خاصی برای خانه اولی ها برخوردار هستند.

در این گزارش بعلاوه بیان شده از ابتدای سال 2019 تا کنون، قیمت هر پای مربع مسکن در تورنتوی عظیم افزایش چشمگیر 9.1 درصدی داشته و به 743 دلار است. شهرهای ونکوور و تورنتو در کانادا بالاترین قیمت مسکن و املاک را در کل این کشور دارند.

چنانچه به بازار مسکن کانادا و مخصوصا بریتیش کلمبیا علاقه مند هستید مطالعه مطالب زیر توصیه می گردد:

تعهد بریتیش کلمبیا به سرمایه گذاری در بخش مسکن دانشجویی در دانشگاه ویکتوریا

بیشترین کاهش قیمت مسکن در میان 11 شهر عظیم کانادا مربوط به شهر کلگری بوده است

کمبود مسکن ارزان قیمت موجب فرار مغزها از ونکوور شده است

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1735

به "کاهش قیمت آپارتمان های ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت آپارتمان های ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید