کشف مقادیر زیادی حشیش، موشک و اسلحه آمریکایی در مخفیگاه های تروریست ها در سوریه

به گزارش مجله تور مالزی، نیروهای سوری به هنگام پاکسازی جنوب این کشور، مقدار زیادی حشیش، مهمات، موشک و اسلحه های ساخت آمریکا در محل حضور تروریست ها کشف کردند.

کشف مقادیر زیادی حشیش، موشک و اسلحه آمریکایی در مخفیگاه های تروریست ها در سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رسمی کشور سوریه سانا، امروز (دوشنبه)، از کشف مقداری زیادی مهمات، موشک و اسلحه ساخت آمریکا در جنوب سوریه خبر داد.

طبق این گزارش، عوامل پاکسازی در سوریه حین پاکسازی مخفیگاه ها و تونل های تروریست ها در جنوب این کشور به موشک های ضد زره، مقدار زیادی راکت، مسلسل های ساخت آمریکا، بیش از نیم میلیون فشنگ با کالیبرهای متفاوت و همچنین صدها کیلوگرم حشیش دست پیدا کردند.

یکی از عوامل پاکساز در گفت و گو با سانا در این باره گزارش داد که در بین اشیای کشف شده، مسلسل های 23 میلیمتری، ضدهوایی، انواع مختلفی از تفنگ های اتوماتیک ام 16 ساخت آمریکا، دوربین های دید در شب، موشک های ب.ن 29، موشک های ضد زره و ضد تانک فاگوت، راکت های آر.پی.جی و صدها کیلوگرم حشیش وجود داشته است.

این منبع همچنین گزارش داد که در بین اشیای کشف شده، بیش از نیم میلیون فشنگ مسلسل و تفنگ های جنگی به اضافه مین های ضد زره کشف شده است.

منبع یادشده خاطر نشان کرد که تسلیحات یادشده از بازار سیاه تهیه شده و از طریق چند اتاق عملیات اطلاعاتی وابسته به برخی کشورها به سوریه قاچاق شده است. وی همچنین گفت که مقدار زیاد مهمات و اسلحه به وضوح نشان می دهد که تروریست ها از سوی برخی کشورهای حامی تروریست ها حمایت می شده اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 995

به "کشف مقادیر زیادی حشیش، موشک و اسلحه آمریکایی در مخفیگاه های تروریست ها در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف مقادیر زیادی حشیش، موشک و اسلحه آمریکایی در مخفیگاه های تروریست ها در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید